اخبار فناوری

اوپو رنو 8 مدل 4G با اسنپدراگون 680 معرفی شد

اوپو اخیراً یک مدل 4G از جدیدترین گوشی هوشمند سری Reno خود با نام Oppo Reno 8 4G معرفی کرده است. این شرکت حدود دو ماه قبل از مدل های دیگر سلسله رنو 8 با مشخصات قابل توجهی رونمایی شد. اکنون نسخه 4G این خانواده به تراشه اسنپدراگون 680، صفحه نمایش 90 هرتزی AMOLED، دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است.

مدل Oppo Reno 8 4G

این گوشی هوشمند از پردازنده Qualcomm Snapdragon 680 4G با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. این دستگاه همچنین دارای حداکثر 5 گیگابایت رم مجازی است، در حالی که می توان میزان حافظه را با کارت microSD افزایش داد.

در جلو، یک صفحه نمایش 6.43 اینچی AMOLED با وضوح +FHD و نرخ تازه‌سازی 90 هرتز وجود دارد. یک سوراخ در سمت چپ بالای گوشی یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی را در خود جای داده است. در پشت، دستگاه همان طراحی مینیمالیستی را دارد که در گوشی هوشمند Reno 8 5G دوست داشتیم. ماژول دوربین دارای یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی در پشت به همراه دو دوربین 2 مگاپیکسلی برای انجام کارهای عمقی و ماکرو است.

مدل Oppo Reno 8 4G

مدل Oppo Reno 8 4G

این دستگاه همچنین دارای باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی است و روی اندروید 12 با آخرین رابط سفارشی ColorOS اجرا می شود. حسگر اثر انگشت در لبه کناری قرار گرفته و در دکمه پاور ادغام شده است. جالب اینجاست که این گوشی هوشمند دارای پورت هدفون 3.5 میلی متری نیز می باشد. Oppo Reno 8 4G 7.66 میلی متر ضخامت و 182 گرم وزن دارد.

در سطح جهانی، بحران زنجیره تامین بیشترین ضربه را به تراشه‌های 4G وارد کرده است و در نتیجه اخیراً گوشی‌های هوشمند مقرون‌به‌صرفه با اتصال 4G در بازار کمتر شده است.

گوشی های هوشمند Oppo Reno 8 4G در حال حاضر فقط در اندونزی موجود است. این دستگاه در نسخه ای با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی با قیمت 339 دلار عرضه می شود.

نظر شما در مورد گوشی Reno 8 4G، مشخصات و طراحی آن چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا