اخبار فناوری

اولین گوشی تاشوی اپل

اولین گوشی تاشوی اپل با قیمت اولیه 1,499 دلار سال 2022 وارد بازار می شود

مای فون مگ – اولین گوشی تاشوی اپل با قیمت اولیه 1,499 دلار سال 2022 وارد بازار می شود
اپل دوست دارد منتظر رشد فناوری های جدیدتر باشد،نه این که بخواهد در به کارگیری آن فناوری اولین باشد.به طوری که رقبای شرکت به آزمایش بر روی بهترین گوشی های هوشمند تاشو ادامه می دهند،فرصت دیدن یک گوشی تاشوی آیفون به نظر دورازذهن می رسد.
خوشبختانه شاید دیگر چنین نباشد،بر طبق آخرین اطلاعات که اظهار می دارد ما ممکن است این شکل منحصر به فرد اپل را در سال 2022 بینیم.

اپل طبق گزارشات،نمایشگرهای تاشو را امتحان می کند،بر طبق ادعای منابع،ولی انتشارآن چند سال طول می کشد
یک آیفون تاشو ممکن نیست تا نوامبر سال 2022 وارد بازارشود،حداقل این همان چیزی است که منابع موثق به انتشارات اسرائیلی Verifier اطلاع داده اند.بر طبق اطلاعات قبلی،گزارش شده است که اپل صفحه نمایش های تاشو را امتحان می کند،که احتمالا این شرکت از سامسونگ تهیه کرده است،و به احتمال زیاد ابتدا کیفیت را آزمایش می کند.تایید نشده است که اپل قصد دارد از کدام فناوری صفحه نمایش برای آیفون تاشو استفاده کند،اما اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود تغییر در میکرو LED ممکن است حدود 3 تا 4 سال طول بکشد.

قبل از خرید با کمک متخصصان آزمایشگاه بوستون اولین پردازنده مرکز اطلاعات 7 نانومتری جهان را امتحان کنید.
این می تواند بدین معنا باشد که آیفون تاشو یک صفحه نمایش مینی LED را به طور برجسته نشان می دهد،به طوری که اپل قصد دارد ابتدا به سوی این فناوری تغییر مسیر بدهد،اما درحال حاضر هیچ چیزتایید نشده است.
به هر حال،جزییات قیمت گذاری توسط انتشارات Verifier به اشتراک گذاشته شده است،و با کمال تعجب برچسب قیمت 1,999 دلاری Galaxy Z Fold 2 به نظر منطقی می رسد.
شاید اپل می خواهد با قیمت گذاری این مدل از گوشی اش به صورت رقابتی قیمت بازار بهترین گوشی ها را بشکند.علاوه بر این،شایعه شده که آیفون تاشو با یک حافظه داخلی 256 گیگا بایتی همراه با رم 8 گیگا بایتی وارد بازار می شود.
اپل همچنین حق ثبت اختراعی که قبلا به عنوان یک صفحه نمایش تاشو توصیف شده بود که دارای خاصیت خود ترمیمی است را در بایگانی نگه داشته است،به طوری که شاید در گوشی آیفون آینده شاهد مواردی از این دست باشیم.در حال حاضر تلفن های هوشمند تاشو با قیمت مضحکانه ای مانند Galaxy Z Fold 2 همچنان به نمایش خط مرزی در جلو می پردازند،که ممکن است معوق بگذارند مشتریانی که 1999 دلار برای این پرچمدارپرداخت کرده اند.اپل ممکن است بخواهد این طرح را با استفاده از گلس پیشرفته تکمیل کند،اگرچه به پیشرفت شرکت بستگی دارد،که ممکن است این طرح ها تغییر کند.
مانند همیشه ما به خوانندگان توصیه می کنیم این را با کمی نمک شایعه تلقی کنید و ما با به روز رسانی های بیشتر در آینده برمی گردیم.ضمنا،آن چه می خواهید از آیفون تاشو ببینید،در نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع خبر : wccftech

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا