اخبار فناوری

اولین گزارش iOS 17 اپل با نکاتی از سری آیفون 15 منتشر شده است

مدت زیادی است که سیستم عامل های موبایل تا این حد متفاوت از نسخه های قبلی خود به نظر می رسند. اگرچه اندروید با معرفی Material-U کمی به روز شده است، اما iOS همچنان همان است. اولین گزارش iOS 17 اپل منتشر شده است و به نظر می رسد که همین روال تا سال 2023 ادامه خواهد داشت.

آپدیت iOS 17 اپل

اپل اخیرا به روز رسانی iOS 16.3 منتشر شده و شامل بهینه سازی هایی برای مدل های مختلف آیفون است. این پچ آپدیت بر روی iOS 16 انجام می شود که امسال معرفی شد و در پاییز با خانواده آیفون 14 عرضه شد و در سال آینده iOS 17 با سری آیفون 15 به احتمال زیاد در اواخر تابستان منتشر خواهد شد و امروز یک گزارش جدید اطلاعاتی در این زمینه ارائه می دهد.

به گفته این منبع که در گذشته در مورد مسائل مربوط به اپل قابل اعتماد بوده است، آپدیت iOS 17 تغییرات بصری بزرگی را ارائه نخواهد کرد. در واقع، تقریباً باید انتظار داشته باشید که شبیه iOS 16 باشد. در عوض، آپدیت بعدی اپل بر افزایش پایداری و عملکرد و پشتیبانی از هدست تمرکز خواهد کرد. واقعیت مجازی Apple Reality Pro AR/VR خواهد بود.

جزئیات بیشتری از هدست Reality Pro اپل منتشر شده است

برای این منظور سیستم عامل iOS 17 برنامه انحصاری جدیدی را برای هدست مذکور ارائه خواهد کرد. ظاهراً این برنامه مشابه برنامه Watch است، اما با “ویژگی های قابل توجه تر”. به نظر می رسد که برنامه Home iOS 17 با «تغییرات عمده» و همچنین سایر «ترفندهای» جزئی برای Find My به روز می شود.

همچنین طبق گزارشات، پیمایش منو در اپلیکیشن Music شاهد تغییراتی خواهد بود. برنامه Mail “کمی” ساده‌تر خواهد بود و برنامه‌های Reminders و Files بهبود می‌یابند، اگرچه آنها نحوه انجام آن را نگفته‌اند. ظاهراً باید منتظر تغییرات جزئی در برنامه های فیتنس و کیف پول نیز باشید که مورد آخر می تواند به Apple Pay متصل شود.

شاید همه اعضای خانواده آیفون 15 با یک جزیره هوشمند بیایند و ناچ را ترک کنند

به نظر می رسد آپدیت iOS 17 این برای کار بر روی 6 دستگاه با Dynamic Island طراحی شده است که دو مورد از آنها iPhone 14 Pro و iPhone 14 Pro Max هستند. بنابراین به نظر می رسد که چهار مدل بعدی آیفون 15 دارای جزیره پویا و در نهایت بریدگی خواهند بود.

طبق سایر قسمت های کد iOS 17، چهار آیفون بعدی دارای پورت USB-C خواهند بود، اما فقط دو آیفون از سرعت USB 3.2 پشتیبانی می کنند. این دو دستگاه احتمالاً Pro و Pro Max (یا Ultra) خواهند بود. گوشی های غیر حرفه ای با سرعتی مشابه با سرعتی که در حال حاضر از طریق لایتنینگ ارائه می کنند ارائه خواهند شد.

در نهایت، آیفون 15 پرو مکس (یا اولترا) با نرم افزار پردازش تصویر «پیشرفته تر» در مقایسه با آیفون 15 پرو، و سیستم خنک کننده بهتر، احتمالا حداقل تا حدودی به لطف گوشی بزرگتر، عرضه می شود.

نظر شما چیه؟ منتظر آپدیت iOS 17 هستید؟ چه انتظاری دارید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا