اخبار فناوری

اولین رئیس زن سامسونگ در بخش بازاریابی جهانی این شرکت منصوب شد

سامسونگ رسما اعلام کرد که یک مدیر اجرایی زن را به سمت ریاست ارتقا داده است. به گزارش خبرگزاری یونهاپ، سامسونگ الکترونیکس لی یونگ هی را به عنوان رئیس مرکز بازاریابی جهانی بخش Samsung DX (Device eXperience) ارتقا داد. این بخشی است که بر تجارت گوشی های هوشمند سامسونگ نظارت دارد.

اولین رئیس جمهور زن سامسونگ

این موقعیت جذابی برای لی یانگ هی است، زیرا او از سال 2007 در Samsung Electronics کار کرده است. او در سال 2012 به مقام MP ارتقا یافت. قبل از پیوستن به سامسونگ در سال 2007، لی با L’Oreal کار می کرد. سامسونگ مسئولیت تبلیغ تصویر و برند گوشی های سامسونگ گلکسی را به او سپرد.

لی یونگ هی

لی یونگ هی

علاوه بر این، با این ارتقای یک زن به سمت ریاست، سامسونگ الکترونیک پیام مهمی دارد که آنها بدون تبعیض به زنان نگاه می کنند و کارمندان زن می توانند بدون توجه به جنسیتشان سخت کار کنند، از نردبان بالا بروند و پاداش دریافت کنند. گرفتن

شایان ذکر است، این ارتقا بخشی از یک سری تغییرات جزئی در سامسونگ است که اولین بار از زمانی که لی جائه یونگ در ماه اکتبر به عنوان مدیر اجرایی ارتقا یافت.

جالب اینجاست که سامسونگ مدیر جدیدی برای واحد لوازم خانگی خود معرفی نکرده است. از زمانی که لی جائه سونگ در ماه اکتبر به دلایل شخصی از سمت خود کناره گیری کرد، این پست خالی بود. این شرکت گفت که این وظیفه از آن زمان بر عهده هان جونگ هی، معاون و مدیر عامل سامسونگ الکترونیک بوده است.

لی بو جین، دختر بزرگ مدیرعامل فقید سامسونگ الکترونیکس، در حال حاضر رئیس و مدیر عامل هتل شیلا، یکی از شرکت های تابعه سامسونگ است.

نظر شما در مورد تلاش های سامسونگ برای از بین بردن تبعیض جنسی در محیط کار چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا