اخبار فناوری

اولین تصاویر از OnePlus 11R وجود IR Blaster و Alert Slider را تایید می کند.

وان پلاس با عرضه نسل جدید پرچمداران خود در نسخه های مختلف سعی دارد نیازهای طیف گسترده ای از کاربران مختلف را برآورده کند و در نتیجه مشتریان بیشتری را به سمت محصولات خود سوق دهد. به تازگی اولین تصاویر از OnePlus 11R وجود IR Blaster و Alert Slider را تایید می کند. در تداوم با مایفون مگ با بودن

اولین تصاویر از OnePlus 11R وجود IR Blaster و Alert Slider را تایید می کند.

چند رندر زنده از نمونه اولیه OnePlus 11R اخیراً منتشر شده است که وجود ویژگی های مورد علاقه طرفداران را تأیید می کند و جزئیات کلیدی بیشتری را فاش می کند. بر اساس گزارش ها، وان پلاس در حال آماده شدن برای رونمایی از گوشی های هوشمند جدید تحت سری وان پلاس 11 است.بر اساس گزارش ها، این مجموعه شامل پرچمداران OnePlus 11 و OnePlus 11R خواهد بود.

تصاویر اولیه OnePlus 11R

لازم به ذکر است که OnePlus 11R پرچمدار ارزان قیمت این برند خواهد بود. هفته گذشته تصاویر زنده وان پلاس 11 آر با کد Udon در اینترنت منتشر شد. بر اساس گزارش ها، وان پلاس 11 آر احتمالی هنوز در مرحله آزمایش است. علاوه بر این، دستگاه مذکور دارای صفحه نمایش خمیده است و نوار لغزنده اعلانات قدیمی خود را باز می گرداند.

تصاویر زنده، مشخصات و سایر جزئیات کلیدی OnePlus 11R
به تازگی سایت خبری MySmartPrice مشخصات کلیدی گوشی هوشمند OnePlus 11R را پیش از عرضه آن فاش کرده است. به عنوان یادآوری، افشاگر معروف فناوری OnLeaks در ماه سپتامبر مشخصات کامل OnePlus 11R را به اشتراک گذاشت. طبق یک گزارش جدید، این دستگاه دارای تراشه نسل اول اسنپدراگون 8 پلاس خواهد بود. این بخش از اطلاعات فاش شده با مشخصات افشا شده قبلی مطابقت دارد. علاوه بر این، OnePlus 11R اولین گوشی OnePlus خواهد بود که دارای بلستر مادون قرمز است. علاوه بر این، این گوشی دارای صفحه نمایش Fluid AMOLED است که از وضوح تصویر Full HD+ و HDR10+ پشتیبانی می کند.

تصاویر اولیه OnePlus 11R

با توجه GizChinaصفحه نمایش گوشی همچنین می تواند دارای نرخ تازه سازی 120 هرتز باشد.صفحه نمایش خمیده این دستگاه دارای یک سوراخ پانچ در مرکز صفحه نمایش برای قرار دادن دوربین سلفی است. همچنین اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر تعبیه شده است. OnePlus 11R ممکن است با رم LPDDR5 نیز عرضه شود. از نظر دوربین، این گوشی دارای سه دوربین پشتی از جمله دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی است. جدای از آن، یک لنز 13 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین 2 مگاپیکسلی دیگر در پشت دستگاه وجود دارد. در جلوی دستگاه، OnePlus 11R یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی خواهد داشت.

تصاویر اولیه OnePlus 11R

علاوه بر این، OnePlus 11R از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی برای تامین انرژی دستگاه استفاده می کند. با این حال، بعید است که باتری تک سلولی از شارژ سریع 150 واتی پشتیبانی کند. همانطور که گفته شد، 11R دارای یک بلستر IR است و تصاویر اولیه نیز بازگشت نوار اسکرول هشدار را نشان می دهد. با این حال، این گمانه زنی ها بر اساس یک نمونه اولیه است و وان پلاس ممکن است تغییراتی در طراحی محصول نهایی خود ایجاد کند. نظر شما در مورد اولین تصاویر OnePlus 11R که حضور IR Blaster و Alert Slider را تایید می کند چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا