اخبار فناوری

اولین بسته رایگان اینترنت همراه برای قهرمانی ایران در جام جهانی 2022 + کد فعال سازی

جام جهانی 2022 با حضور تیم ملی ایران ادامه دارد. در دومین دیدار تیم ملی کشورمان که مقابل ولز برگزار شد، پیروزی 2 بر صفر توانست خاطره تلخ شکست 6 بر 2 مقابل انگلیس را التیام بخشد. همراه اول به مناسبت این پیروزی به کاربران خود هدیه می دهد. این هدیه اولین طرح رایگان اینترنت همراه برای قهرمانی ایران در جام جهانی 2022 است که در این مقاله کد فعال سازی و جزئیات مربوطه را اعلام می کنیم.

طرح اینترنت همراه اول رایگان

اپراتور همراه اول با در نظر گرفتن بسته هدیه اینترنت رایگان برای کاربران خود به مناسبت پیروزی تیم ملی این دستاورد را گرامی داشت. تمامی کاربران موبایل اول واجد شرایط دریافت جعبه هدیه اینترنتی هستند.

بسته اینترنتی هدیه همراه اول به مناسبت قهرمانی تیم ملی آ بسته 3 گیگابایتی برای 1 روز شرق. ملی یا بین المللی بودن این بسته مشخص نشده است اما به همین دلیل فرض بر این است که باید بین المللی باشد.

شما می توانید با وارد کردن کد USSD زیر درخواست فعال سازی این بسته را داشته باشید:

*2022*33#
(ستاره 2022 ستاره 33 مربع)

پس از این درخواست پیامکی مبنی بر تایید فعال شدن جعبه هدیه برای شما ارسال می شود. زمان و تاریخ اعتبار این جعبه هدیه از طریق پیامک به اطلاع شما رسیده است.

همچنین برای اطلاع از وضعیت این بسته کد *100*10# (ستاره 100 ستاره 10 مربع) را شماره گیری کنید.

اولین بسته هدیه همراه برای جام جهانی 2022

اولین بسته هدیه همراه برای جام جهانی 2022

آیا این بسته را دریافت کردید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا