اخبار فناوری

اولین آپدیت راه اندازی ساعت گوگل پیکسل منتشر شد

همانطور که می دانید گوگل مدت ها پیش از ساعت هوشمند خود با نام Pixel Watch رونمایی کرد تا اکوسیستمی پویا و جامع ایجاد کند. این ساعت هوشمند با توجه به اینکه اولین ساعت هوشمند گوگل است بسیار مورد توجه قرار گرفته است. اکنون به نظر می رسد که اولین آپدیت ساعت گوگل پیکسل منتشر شده است. در تداوم با مایفون مگ با بودن

اولین آپدیت راه اندازی ساعت گوگل پیکسل منتشر شد

درست قبل از اینکه Google Pixel Watch در 13 اکتبر راه اندازی شود، این ساعت یک به روز رسانی از گوگل دریافت کرد. حالا نوبت به آپدیت دیگری است که به زمان پس از انتشار گره خورده است. اخیراً صفحه بررسی پشتیبانی پیکسل واچ اعلام کرد که این دستگاه دریافت اولین به‌روزرسانی پس از عرضه را آغاز کرده است. این کار از طریق به‌روزرسانی برنامه Pixel Watch انجام می‌شود که امروز عرضه می‌شود و در هفته‌های آینده عرضه می‌شود.

اولین آپدیت زمانی که Google Pixel Watch راه اندازی شد

توجه داشته باشید که Pixel Watch از برنامه Wear OS استفاده نمی کند. گوگل می گوید به روز رسانی نوامبر 2022 شامل رفع اشکال و بهبودهایی برای تجربه و ادغام با محصولات Fitbit است. صفحه پشتیبانی تغییرات اصلی که با این به‌روزرسانی جدید می‌آید، از جمله موارد زیر را شرح می‌دهد:

fitbit

  • تنظیمات یکپارچه سازی Fitbit اکنون در صفحه اصلی برنامه در دسترس است.
  • تنظیمات Fitbit با یک کلیک از برنامه Pixel Watch به راحتی قابل دسترسی است.
  • اطلاعات همگام سازی Fitbit از صفحه اصلی قابل دسترسی است.
  • رفع اشکالات مربوط به راه اندازی eSim.

مشاوره و پشتیبانی

  • آموزش ساعت سه بعدی اکنون پس از OOBE در بخش “نکات و پشتیبانی” در دسترس است.

پس از نصب به‌روزرسانی، کاربران Pixel Watch باید با ضربه زدن بر روی برنامه Pixel Watch، راه‌اندازی آسان Fitbit را در دستگاه دنبال کنند. کسانی که Pixel Watch خود را راه‌اندازی می‌کنند اکنون زمان آسان‌تری برای اتصال به ارائه‌دهنده خدمات بی‌سیم خود دارند و یک آموزش سه‌بعدی در مورد ویژگی‌های Pixel Watch، که در ابتدا فقط در طول فرآیند راه‌اندازی در دسترس بودند، اکنون فقط عملکرد سیم‌کارت داخلی (eSIM) خارج است. همانطور که ساعت در دسترس بود، می توان آن را در هر زمان (پس از نصب این به روز رسانی) مشاهده کرد.

اولین آپدیت زمانی که Google Pixel Watch راه اندازی شد

به گزارش خبرگزاری PhoneArena، اگرچه این به روز رسانی برای Pixel Watch منتشر می شود، اما فوراً برای همه کاربران در همه مناطق در دسترس نخواهد بود. در واقع، این شرکت می‌گوید این به‌روزرسانی ممکن است چند هفته طول بکشد تا اپلیکیشن Pixel Watch را روی گوشی شما وارد کند. برای بررسی به‌روزرسانی‌ها، برنامه Play Store را باز کنید و روی نمایه یا نمایه دستگاه Pixel خود و حروف اول آن در سمت راست کادر جستجو در بالای صفحه ضربه بزنید.

سپس بر روی Manage apps & device و در قسمت Available updates روی دیدن جزئیات ضربه بزنید. فهرست برنامه‌های Pixel Watch را مرور کنید، و اگر در لیست است، با عبارت «Update» در داخل آن ضربه بزنید. اگر در لیست نیست، این فرآیند را بعداً دوباره امتحان کنید. نظر شما درباره انتشار اولین آپدیت ساعت گوگل پیکسل چیست؟ آیا ساعت هوشمند گوگل خریدید؟ !

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا