اخبار فناوری

انتظار می رود Sony Xperia Ace IV با اسنپدراگون 4 نسل 1 عرضه شود

چندی پیش گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه سونی در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند است Xperia Ace IV است. گفته می شود این دستگاه با چندین ارتقاء نسبت به نسل قبلی در بخش هایی مانند نمایشگر و چیپ ست عرضه می شود. اکنون یک دستگاه جدید سونی در Geekbench مشاهده شده است که می تواند دقیقاً همان دستگاه باشد. این نتیجه بنچمارک به ما می گوید که Sony Xperia Ace IV احتمالاً با اسنپدراگون 4 نسل 1 عرضه می شود.

Sony Xperia Ace IV

Sony Xperia Ace IV در معیار مشاهده شده، دارای شماره مدل است سونی SM4375 است. این گزارش ادعا می کند که تلفن دارای یک تراشه است اسنپدراگون 4 نسل 1 یک چیپست جدید کوالکام اقتصادی محسوب می شود.

اسنپدراگون 6 نسل اول و کوالکام اسنپدراگون 4 نسل اول رسما معرفی شدند

اسکرین شات برخی از جزئیات کلیدی مانند سیستم عامل اندروید 13 را نشان می دهد.این دستگاه در تست تک هسته ای 687 امتیاز و در تست چند هسته ای Geekbench 5 امتیاز 1922 را کسب کرد.

تراشه Qualcomm Snapdragon 4 Gen 1 حدود 15% افزایش در عملکرد CPU و 10% افزایش در عملکرد GPU نسبت به Snapdragon 480 ارائه می دهد. با توجه به مشخصات Sony Xperia Ace IV، گفته می شود که دستگاه دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی است. صفحه نمایش OLED با وضوح 2520 در 1080 و نسبت تصویر 21:9 دلگرم کننده به نظر می رسد.

علاوه بر این، گفته می شود که این گوشی هوشمند دارای مدل پایه 6 گیگابایت + 128 گیگابایت است.در مورد باتری، می توان انتظار یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی را داشت که از شارژ سریع 18 واتی نیز پشتیبانی می کند.با توجه به صفحه نمایش کوچک 5.5 اینچی و ابعاد مناسب دستگاه، این باتری حجم قابل توجهی است.

نطر شما چی هست؟ به نظر شما این سونی اکسپریا جذاب خواهد بود؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا