اخبار فناوری

انتظار می رود عکاسی فوق العاده در شب سامسونگ گلکسی اس 23 بهترین عملکرد را در سال 2023 ارائه دهد

عکاسی در شرایط نوری مناسب و اکثر تلفن های همراه سال 2022 جذاب و دوست داشتنی به نظر می رسید. شرایط سخت شرایطی است که موبایل های مختلف می توانند ظرفیت خود را نشان دهند. زمانی که نور کم است می توان یکی از این شرایط را در نظر گرفت. گزارش شده است که سامسونگ قصد دارد این بخش را برای پرچمدار 2023 خود ارتقا دهد. عکاسی فوق العاده در شب Galaxy S23 انتظار می رود سامسونگ بهترین عملکرد را در سال 2023 ارائه دهد.

عکاسی فوق العاده در شب Galaxy S23

با نزدیک‌تر شدن به عرضه سری گلکسی اس 23، جزئیات بیشتری در مورد گوشی‌های این سری دریافت می‌کنیم. امروز، در گزارش جدیدی از Ice Universe، متوجه شدیم که عکس‌های گرفته شده در حالت شب با گلکسی اس ۲۳ اولترا بسیار روشن هستند، تقریباً به‌نظر می‌رسد این گوشی «دید در شب» دارد.

به گزارش IceUniverse سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا در بخش دوربین در شرایط کم نور عملکرد بسیار خوبی دارد. با این حال، دستگاه هایی مانند Vivo X90 Pro Plus که اخیراً راه اندازی شده است، به لطف سنسورهای دوربین بزرگتر (سنسور 1 اینچی) و پردازنده اختصاصی خود، عملکرد عالی در نور کم را ارائه می دهند. در واقع، بسیاری از منتقدان بر این باورند که Vivo X90 Pro Plus در مقایسه با پرچمدار فعلی سامسونگ، عکس‌های بهتری در نور کم می‌گیرد، که طبیعتاً اعتبار سامسونگ را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

رندر غیر رسمی Galaxy S23 Ultra

رندر غیر رسمی Galaxy S23 Ultra

اگر کره ای های آبی پوش می خواهند جلوتر از رقابت عکاسی در نور کم باقی بمانند، باید Galaxy S23 Ultra را به سیستم دوربین بهتری نسبت به Vivo X90 Pro Plus مجهز کنند و اگر جدیدترین توییت Ice Universe مناسب باشد، سامسونگ می تواند در مسیر درست قرار دارد، و Galaxy S23 Ultra حداقل می‌تواند با پرچمدار Vivo در زمینه تصویربرداری در نور کم مطابقت داشته باشد.

مشخصات احتمالی دوربین Galaxy S23 Ultra

طبق اطلاعات قبلی، گلکسی اس 23 اولترا دارای دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی خواهد بود. سنسور 200 مگاپیکسلی نسخه ارتقا یافته ISOCELL HP1 است که در کنار آن یک لنز تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 10 برابر، یک لنز تله فوتو 10 مگاپیکسلی دیگر با زوم اپتیکال 3 برابر (برای پرتره ها) و یک لنز فوق عریض 12 قرار دارد. دوربین. این گوشی همچنین می‌تواند ویدیوهایی با وضوح 8K و 30 فریم در ثانیه ضبط کند.

نطر شما چی هست؟ آیا فکر می‌کنید Galaxy S23 Ultra می‌تواند اعتباری برای سری پرچمداران سامسونگ در بخش دوربین بخرد؟ احتمال دارد 12 فوریه 1401 پاسخ این سوال را دریافت کنید.

سری Galaxy S23 از فیلمبرداری 8K با سرعت 30 فریم در ثانیه پشتیبانی می کند

تاریخ معرفی گلکسی اس 23 سامسونگ: 12 فوریه 1401

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا