اخبار فناوری

انتظار اپل از فروش آیفون 14 به چند دلیل بسیار زیاد است

سری آیفون 14 اپل به زودی معرفی می شود و همانطور که تاکنون می دانیم این سری از 4 دستگاه مختلف (دو نسخه پرو و ​​دو نسخه معمولی) تشکیل خواهد شد. طبق اخبار دریافتی، به نظر می رسد انتظارات اپل برای فروش آیفون 14 به دلایل مختلف بسیار بالاست. در تداوم با مایفون مگ با

چرا انتظارات اپل از فروش آیفون 14 اینقدر زیاد است؟ دلایلی که اپل مطمئن است

فروش سری آیفون 13 موفقیت بزرگی برای اپل بوده است و شکی نیست که اپل نسبت به سری جدید محصولات خود در سال 2022 به اندازه کافی اطمینان دارد. به گفته راس یانگ، تحلیلگر مشهور فناوری، اپل دارای امتیازات زیادی است. انتظارات برای مدل های پیشرفته پرو، یعنی آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس. یانگ مشکلات خط تولید پنل آیفون 14 را به فالوورهای خود اعلام کرد.لازم به ذکر است که محصولاتی با ابعاد صفحه نمایش 6.7 اینچی نیز پرفروش ترین محصولات اپل در ماه های ژوئن تا سپتامبر هستند.

راس یانگ می گوید که برای دوره فروش بین ژوئن تا سپتامبر، 28 درصد از پنل های سری آینده برای آیفون 14 پرو مکس 6.7 اینچی خواهد بود. علاوه بر این، مقدار تولید پنل‌های 6.1 اینچی آیفون 14 پرو، 26 درصد از کل تولید اپل خواهد بود که برای پنل‌های مورد استفاده در آیفون 14 با صفحه نمایش 6.1 اینچی و 6.1 اینچی، همان رقم مورد انتظار است. یانگ می گوید آیفون 14 مکس صفحه نمایش 6.7 اینچی دارد و کمترین پنل تولیدی را با 19 درصد از کل محصولات اپل دارد. یانگ همچنین پیش بینی می کند که این پنل خاص در ماه سپتامبر تولید زیادی داشته باشد.

منتظر هستیم تا اپل آیفون 14 را بفروشد

در اوایل سال جاری، گمانه زنی ها مبنی بر تاخیر اپل در تولید آیفون 14 مکس وجود داشت. مینگ چی کو، تحلیلگر مشهور TFI International در آن زمان گفت که فروشندگان برای سرعت بخشیدن به کارها اضافه کاری خواهند کرد و مصرف کنندگان در پیدا کردن مدل در زمان عرضه مشکلی نخواهند داشت.آیفون 14 مکس به سرعت توسط اپل پردازش خواهد شد. خواهد بود

این دستگاه در واقع مدلی است که به دلیل فروش بد جایگزین نسخه مینی می شود و احتمالاً می تواند تقاضای زیادی در بازار از جانب کسانی پیدا کند که می خواهند یک صفحه نمایش بزرگ 6.7 اینچی برای آیفون خود داشته باشند اما نمی خواهند هزینه زیادی پرداخت نکنند. پول امسال قیمت آیفون 14 پرو مکس از 1199 دلار شروع می شود. اگرچه مدل پایه احتمالاً با 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد، اما همچنان گران است.

اگر اپل مدل های پایه پرو را به حافظه داخلی 256 گیگابایتی مجهز کند، قیمت آیفون 14 پرو مکس با قیمت آیفون 13 پرو مکس (نسخه 256 گیگابایتی) برابری می کند و در نهایت وجود نخواهد داشت. بدون افزایش قیمت به طور کلی، اپل در تلاش است تا مشتریان را به سمت مدل‌های گران‌تر آیفون 14 پرو سوق دهد.

منتظر هستیم تا اپل آیفون 14 را بفروشد

امسال، اپل به طور گسترده ای مدل های Pro و معمولی را از یکدیگر متمایز می کند تا مشتریان بیشتری را به دستگاه های گران قیمت خود جذب کند. یکی از بحث برانگیزترین کارهایی که اپل قصد دارد در این زمینه انجام دهد این است که آیفون 14 و آیفون 14 مکس را با همان تراشه 5 نانومتری A15 Bionic که در سری آیفون 13 استفاده شده بود، عرضه کند. iPhone 14 Pro و iPhone 14 Pro Max هر دو از این تراشه استفاده می کنند. تراشه جدید A16 Bionic 4 نانومتری.

علاوه بر این، در حالی که مدل‌های Pro دارای بریدگی‌های سوراخ پانچ جدید روی نمایشگر هستند، مدل‌های معمولی همان بریدگی قدیمی را حفظ می‌کنند و همچنین شایان ذکر است که کل سری آیفون 14 با 6 گیگابایت رم عرضه می‌شود. البته، مدل‌های Pro دارای نسخه سریع‌تر رم LPDDR5 در مقایسه با رم قدیمی‌تر و کندتر LPDDR4X هستند که در دستگاه‌های ارزان‌تر آیفون 14 و آیفون 14 مکس استفاده می‌شود.

با توجه PhoneArenaاستفاده از نمایشگر AMOLED با نرخ رفرش 60 هرتز در نسخه های معمولی آیفون 14 در مقایسه با استفاده از نمایشگر با کیفیت بالاتر و نرخ رفرش 120 هرتز در نسخه های پرو آیفون 14 یکی دیگر از نکات مهم است. تمایز بین این دو خانواده مدل‌های آیفون 14 پرو همچنین دارای دوربین 48 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض هستند که در مقایسه با دوربین 12 مگاپیکسلی مدل‌های غیرپرو، تجربه بهتری را ارائه می‌دهند. البته، یک لنز تله فوتو در آیفون 14 گران‌تر نیز وجود دارد، چیزی که مدل معمولی آن را نخواهد داشت.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا