اخبار فناوری

امکان کامنت گذاشتن روی GIF ها در زیر پست های اینستاگرام وجود دارد

اینستاگرام بسیار فعال در حال توسعه است و سعی می کند با حفظ پایگاه کاربران، آن را با ویژگی های جدید گسترش دهد. امروز صبح در مورد عملکرد بود کانال اینستاگرام ما برای شما نوشته ایم. یک ویژگی مفید با الهام از تلگرام. به تازگی امکان کامنت GIF در زیر پست اینستاگرام وجود دارد.

کامنت گیف اینستاگرام

شاید بدانید که فیس بوک به کاربران اجازه می دهد تا روی تصاویر متحرک یا GIF در زیر پست ها نظر بدهند. اینستاگرام، یکی دیگر از شبکه‌های اجتماعی متعلق به متا (مالک مشترک فیس‌بوک)، فقط به شما اجازه می‌دهد با متن یا ایموجی نظر دهید. این مشکل تغییر کرده است و اکنون می توانید در اینستاگرام روی تصویر متحرک نظر دهید.

به نظر می رسد اینستاگرام با ارائه این قابلیت می خواهد کاربران در قسمت نظرات کمی سرزنده باشند.

اگر مانند تصویر بالا گزینه GIF را در کنار کادر کامنت اینستاگرام خود نمی بینید، این قابلیت در دسترس شما نیست، اما به زودی خواهد بود. البته این قابلیت در پاسخ به داستان موجود است.

با ضربه زدن بر روی آیکون GIF تعدادی تصویر متحرک از پیش تعریف شده و نوار جستجو برای شما نمایش داده می شود.

در نوار جستجو، می توانید یک کلمه کلیدی را برای پیدا کردن یک GIF خاص تایپ کنید. یا فقط می توانید روی یکی از GIF های پیشنهادی ضربه بزنید.

نطر شما چی هست؟ آیا این ویژگی برای شما جذاب است؟ به نظر می رسد این ویژگی با همکاری Giphy و Meta باشد. اگر قبل از فیلتر شدن اینستاگرام این در ایران بود، احتمالاً برای دسترسی به این بخش با مشکل مواجه می شدیم، اما الان تمام است. اینستاگرام فیلتر است و برای دسترسی به آن باید کلید شکن فیلتر را فعال کرد که دیگر مشکلی نیست زیباست نه؟!

قابلیت کانال اینستاگرام رسما معرفی شد: کپی کانال تلگرام

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا