اخبار فناوری

امکان خرید صوتی در تیک توک برای کاربران آمریکایی احتمالا به زودی مهیا خواهد شد

امروزه بدون شک تیک توک در بین شبکه های اجتماعی نوآورترین محسوب می شود و این پلتفرم سعی می کند هر ساله امکانات بیشتری را به اپلیکیشن های خود اضافه کند. اکنون به نظر می رسد که امکان خرید رای در تیک توک به کاربران آمریکایی ارائه می شود. در تداوم با مایفون مگ بیا

امکان خرید صوتی در تیک توک برای کاربران آمریکایی احتمالا به زودی مهیا خواهد شد

شرکت مادر TikTok، ByteDance، در ماه سپتامبر برای یک علامت تجاری جدید ایالات متحده درخواست داد. این علامت جدید نشان می دهد که TikTok روی یک فناوری جدید کار می کند. این فناوری به کاربران این امکان را می دهد که خریدهای صوتی خود را برای افزایش خرید آنلاین خود در ایالات متحده انجام دهند. این فناوری با آمازون و گوگل نیز رقابت خواهد کرد.

این فناوری تا حد زیادی حول زمان اجرا فروشگاه TikTok می چرخد. این فناوری می تواند شامل خدماتی باشد که به کاربران امکان می دهد با صدای خود تراکنش های مالی را انجام دهند. ByteDance طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی را برای فناوری صوتی توسعه خواهد داد. این شرکت قصد دارد این برنامه را فعال کند تا لامپ ها، تلویزیون ها و کنترل های AC از راه دور را نیز کنترل کند. علاوه بر این، می توانید اخبار، پیش بینی آب و هوا را جستجو کنید و با استفاده از صدا اطلاعات آنلاین دریافت کنید.

امکان خرید صدا در تیک توک

جاش گربن، از شرکت حقوقی Gerben، گفت که برای شرکتی به بزرگی ByteDance معمول است که استفاده گسترده‌تری از این فناوری را در یک برنامه مارک دار توصیف کند. می تواند شامل موارد زیادی باشد. این چیزها حتی ممکن است به هم مرتبط نباشند. زیرا آنچه افراد تجاری در جلسات در مورد آن صحبت می کنند و آنچه وکلا در جلسات خود می شنوند می تواند چیزهای بسیار متفاوتی باشد. او همچنین گفت که TikTok می‌تواند برای هر برنامه و علامت تجاری که بخواهد پرونده کند. این مشکل با وجود کالا یا خدمات این شرکت امکان پذیر است.

با این حال، قبل از تصویب برنامه، باید تحویل کالا و خدمات را آغاز کند. سخنگوی TikTok، Laura Perex، توسعه برنامه جدید را تایید کرد و گفت که این ویژگی برای کاربران آمریکایی در حال آزمایش است، اما جزئیات بیشتری ارائه نکرد. پیش از این، نسخه آزمایشی این ویژگی در بریتانیا، اندونزی و سایر کشورهای جنوب شرق آسیا انجام شده بود. با این حال، TikTok اکنون از مشاغل ایالات متحده دعوت می کند تا به برنامه خرید جدید این شرکت بپیوندند. این برنامه به مرور زمان به فروشندگان بین المللی نیز تعمیم خواهد یافت.

خرید صوتی به طور فزاینده ای محبوب می شود
دستورات صوتی این روزها به موضوع داغ فناوری تبدیل شده است. اکنون تعداد بیشتری از دستگاه های خانگی از این فناوری پشتیبانی می کنند. آنها توسط دستیارهای صوتی مانند سیری اپل، الکسای آمازون و دستیار گوگل پشتیبانی می شوند. با این حال، بسیاری از مردم در مورد نحوه خرید خود محتاط هستند.

امکان خرید صدا در تیک توک

با توجه GizChina، این ایده که TikTok می خواهد وارد این فضا شود تعجب آور نیست. این شرکت همواره سعی کرده است تا در بسیاری از حوزه های خرید اینترنتی وارد شود. TikTok کارکنان خود را برای ایجاد یک تیم آمریکایی اضافه کرده است. این موضوع بر وضعیت لجستیکی زنجیره تامین تمرکز دارد. TikTok اخیراً یک مدیر ارشد تبلیغات را منتقل کرده است تا روی محصولات TikTok Shop در ایالات متحده تمرکز کند.

فناوری صوتی یکی دیگر از تمرکزهای TikTok است. این شرکت قابلیت های صوتی را در برنامه های تجاری خود در اولویت قرار می دهد. این یک تیم اختصاصی هوش صوتی، هوش صوتی و هوش موسیقی (SAMI) برای توسعه فناوری‌های صوتی جدید دارد. TikTok در حال حاضر برای چندین موقعیت مرتبط با تشخیص صدا استخدام می کند. نظر شما در مورد کاربران مایفون مگ در مورد امکان خرید صوتی در تیک توک که به زودی در اختیار کاربران آمریکایی قرار می گیرد چیست؟ آیا این ویژگی به تیک توک کمک می کند تا اکسل بیشتری داشته باشد؟!

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا