اخبار فناوری

امکان حذف آیکون ها در نوار وضعیت گوشی های سامسونگ ازطریق آپدیت اپلیکیشن QuickStar فراهم شد

مجموعه افزونه‌های Good Lock سامسونگ با هر به‌روزرسانی، ویژگی‌های فوق‌العاده مفیدی را ارائه می‌دهد که جای خالی آن‌ها در برخی از بهترین ابزارهای سفارشی‌سازی اندروید نیز به‌شدت حس می‌شود. با آخرین نسخه از اپلیکشین QuickStar سامسونگ، اکنون می‌توانید حداقل دو آیکون مزاحم در نوار وضعیت گوشی گلکسی خود را بدون از دست دادن عملکرد آن‌ها حذف کنید.

امکان حذف آیکون ها در نوار وضعیت گوشی های سامسونگ

نسخه 6.4.08.43 این اپلیکیشن در Galaxy Store قابلیت غیرفعال کردن آیکون‌های نوار وضعیت دستگاه را اضافه کرده است. این آیکون‌ها در سمت راست نوار وضعیت شما یا در گوشه سمت راست بالای صفحه اعلان‌های بازشده ظاهر می‌شوند، بنابراین غیرفعال کردن آن‌ها به‌سادگی خاموش کردن اعلان‌های برنامه نیست. با این به‌روزرسانی جدید، می‌توانید از منوی اصلی QuickStar به Visibility of Indicator Icons بروید و کلیدهای کنار Modes و یا Device care را غیرفعال کنید تا آیکون‌های مزاحم پنهان شوند.

بسته به نحوه پیکربندی گزینه‌ها در Settings -> Modes، آیکون‌ها می‌توانند از تختی که بر روی آن ماه قرار دارد تا باتری یا برگ یا کلید متفاوت باشد. قبل از این به‌روزرسانی، هر زمان که یکی از حالت‌ها فعال بود، نماد مربوطه را در سمت راست نوار وضعیت خود مشاهده می‌کنید.

حذف آیکون ها در نوار وضعیت گوشی های سامسونگ

حذف آیکون ها در نوار وضعیت گوشی های سامسونگ

آیکون Device Care کمی پیچیده‌تر بوده و در قسمت اعلانات در کنار نشانگر شبکه گسترش یافته است که کمتر در صفحه شما ظاهر می‌شود، اما اگر دوست دارید می‌توانید این آیکون را نیز حذف کنید چراکه همچنان آزاردهنده است.

اگر هنوز QuickStar را امتحان نکرده‌اید، این اپلیکیشن درحقیقت می‌تواند عملکردهای بیشتری نسبت‌به غیرفعال کردن آیکون‌ها انجام دهد. می‌توانید از آن برای تغییر اندازه شبکه Quick Settings خود برای بسته‌بندی آیکون‌های بیشتر استفاده کنید، یا حتی با غیرفعال کردن انواع آیکون‌های نوار وضعیت، قابلیت System UI Tuner اندروید را فعال کنید.

دیدگاه شما پیرامون حذف آیکون‌ها در نوار وضعیت گوشی‌های سامسونگ چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/05/01/%D8%A7%D9%85%DA%A9%D8%A7%D9%86-%D8%AD%D8%B0%D9%81-%D8%A2%DB%8C%DA%A9%D9%88%D9%86-%D9%87%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B1-%D9%88%D8%B6%D8%B9%DB%8C%D8%AA-%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D9%87%D8%A7/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا