اخبار فناوری

امتیاز دوربین 200 مگاپیکسلی ردمی نوت 12 پرو پلاس شیائومی DxO منتشر شد: برابر با شیائومی 12

شیائومی تصمیم گرفته است Redmi Note 12 Pro Plus با سنسور تصویر 200 مگاپیکسلی ISOCELL HPX سامسونگ. عنوان «دوربین 200 مگاپیکسلی» قطعا انتظارات زیادی را ایجاد می کند. با تعیین امتیاز DxO دوربین 200 مگاپیکسلی شیائومی ردمی نوت 12 پرو پلاس، شاهدیم که ممکن است این انتظارات برآورده نشود. البته همچنان یک دستگاه میان رده جالب است.

دوربین 200 مگاپیکسلی Redmi Note 12 Pro Plus DxO

بد نیست بدانید که سه عضو اصلی خانواده ردمی نوت 12 دارای دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، دوربین دوم آنها 8 مگاپیکسلی اولترا واید و دوربین سوم یک دوربین 2 مگاپیکسلی ناشناخته است. در مدل پرو پلاس یک دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی به این مجموعه اضافه خواهد شد.

بررسی های زیر DxOmark ذکر شده است:

امتیاز کلی 113 است که این دستگاه را در رتبه 74 بهترین دستگاه تست شده توسط DxO قرار می دهد. از یک تلفن همراه با دوربین 200 مگاپیکسلی انتظار چنین امتیاز پایینی را ندارید. به خصوص برای مثال دوربین 200 مگاپیکسلی Galaxy S23 Ultra او توانست 140 امتیاز و رتبه دهم را کسب کند.

خوب، مثل همیشه، باید تکرار کرد که “مگاپیکسل (ابعاد تصویر) همه چیز نیست”. برای مقایسه بد نیست بدانید که امتیاز آیفون 11 با دوربین 12 مگاپیکسلی و سنسور تصویر کوچک 1.2.55 اینچی امتیاز بهتری دارد. علاوه بر این، دستگاه های دیگری مانند پیکسل 6 یا حتی شیائومی 12T بهتر از آن هستند.

با این حال، لیوان نباید نیمه خالی دیده شود. این دستگاه میان رده امتیاز مشابه مدل پرچمدار سال گذشته شیائومی، شیائومی 12 را به دست آورد.

شیائومی ردمی نوت 12 پرو پلاس در نور روز عملکرد خوبی دارد. خوشبختانه قادر است محدوده دینامیکی و تعادل رنگ سفید را حتی در شرایط کم نور حفظ کند. به علاوه، نوردهی خودکار آن در اکثر شرایط نوری به خوبی کار می کند.

با این حال، DxOMark مشکلات سایه ها، رنگ ها و مصنوعات را ثبت می کند و با فوکوس خودکار آهسته ترکیب می شود تا شما را خسته کند. متأسفانه، ویدیوهای 4K نیز به دلیل از دست دادن جزئیات دقیق و وضوح، تجربه تماشای شما را بسیار کم می کند.

دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی f/2.2 چیزی برای ارائه ندارد و نبود لنز تله فوتو اختصاصی امتیاز زوم را کاهش داده است.

نطر شما چی هست؟ از یک دستگاه میان رده چه انتظاری باید داشت؟ دوربین 200 مگاپیکسلی که روی آن استفاده می شود چطور؟ آیا این عملکرد برای Redmi Note 12 Pro Plus قابل قبول است؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا