اخبار فناوری

افزایش 4 برابری کارمندان Foxan در هند برای افزایش تولید آیفون

فاکسکان یکی از مهم ترین سازندگان قراردادی اپل است که سالانه تعداد زیادی آیفون از این شرکت تولید می کند. تا به امروز روال منظم تولید آیفون های اپل توسط این شرکت ادامه داشته است. اما به نظر می رسد تغییراتی در راه است، بنابراین احتمالاً باید تعداد کارمندان Foxan در هند را 4 نفر افزایش دهیم تا تولید آیفون را افزایش دهیم. با مایفون مگ بیا

افزایش 4 برابری کارمندان Foxan در هند برای افزایش تولید آیفون

نمی توان انکار کرد که اپل دوست دارد تولید دستگاه های خود به ویژه آیفون را به خارج از چین منتقل کند. تنش بین ایالات متحده و دولت کمونیستی چین باعث نگرانی اپل و این شرکت شده است و آنها ترجیح می دهند تولید خود را به منطقه ای منتقل کنند که کانون بالقوه جنگ و درگیری نظامی نباشد. علاوه بر این، قرنطینه کروناویروس چین در ژنگژو خطوط مونتاژ در کارخانه تولید آیفون فاکسکان را مختل کرده است، که اگر کووید به یک رویداد هوای سرد شبیه آنفولانزا تبدیل شود، ممکن است دوباره اتفاق بیفتد.

بر این اساس، فاکسکان طی دو سال آینده تعداد کارمندان خود در هند را از 17000 به 70000 نفر افزایش خواهد داد. حتی اپل اعتراف کرده است که قرنطینه قرنطینه کارگران کارخانه فاکسکان به دلیل شیوع ویروس کرونا منجر به فروش کمتر از حد انتظار آیفون در سه ماهه تعطیلات خواهد شد. در گذشته، ما اشاره کرده‌ایم که هند، مکزیک و ویتنام را می‌توان مکان‌هایی در نظر گرفت که اپل می‌توانست آیفون را بدون نگرانی‌های اجرایی فعلی تولید کند. حتی برخی از مصرف کنندگان آنقدر به iOS معتاد هستند که هر زمان که شایعاتی در مورد اختلال احتمالی آیفون به گوش می رسد، نگران می شوند.

فاکسکان نیروی کار خود را در هند چهار برابر خواهد کرد

در هند، شرکتی که اپل برای مونتاژ اکثر آیفون‌های خود (هر سال) استفاده می‌کند، فاکسکان، در حال حاضر امکاناتی دارد که این تلفن‌ها را عمدتاً برای مصرف خانگی تولید می‌کند. این شرکت از سال 2019 که دولت هند آن را از اعمال مالیات بر واردات آیفون های وارداتی از چین معاف کرد، چنین استراتژی بزرگی را اتخاذ کرده است. فاکسکان و اپل در ابتدا خود را به ساخت مدل های قدیمی تر محدود کردند.

یک منبع Foxconn در تایوان که با این موضوع آشناست، گفت: توسعه ظرفیت کارخانه خود در هند نه تنها به فاکسکان اجازه می دهد تا تقاضای داخلی رو به رشد در دومین بازار بزرگ گوشی های هوشمند جهان را برآورده کند، بلکه به این شرکت اجازه می دهد تا ظرفیت بیشتری را به دست آورد و تولید بیشتری کند. دستگاه های آیفون برای توزیع در سراسر جهان.

این منبع همچنین افزود که ما به تدریج در حال افزایش تولید خود در آنجا هستیم. به گزارش رویترز، فاکسکان اعلام کرده است که قصد دارد تعداد کارگران کارخانه آیفون خود را طی دو سال آینده چهار برابر کند. فاکسکان قصد دارد تعداد کارکنان کارخانه جنوب هند را از 17000 فعلی به 70000 در 24 ماه آینده افزایش دهد. این افزایش شامل استخدام 53000 کارگر در این مدت خواهد بود.

4 برابر بیشتر کارمندان فاکسان در هند

با توجه PhoneArenaحتی با وجود 70000 نفر که مطمئنا افزایش بسیار زیادی است، تعداد کارگران کارخانه فاکسکان هند همچنان کمتر از 200000 کارگر کارخانه در ژنگژو (تولید کننده قراردادی اپل در چین) خواهد بود. این هنوز یک تعهد قابل توجه از طرف اپل و فاکسکان است و در چند سال آینده اپل ممکن است به دنبال افزایش سفارشات از تامین کنندگان فعال در کارخانه هند باشد. اپل همچنین به دنبال افزایش زنجیره تامین خود در منطقه خواهد بود.

Foxconn به زودی مسئول 70 درصد از تولید جهانی آیفون در سال جاری خواهد بود. امسال انتظار می‌رود که Foxconn نزدیک به 70 درصد از مدل‌های آیفون تولید شده در سطح جهان را تولید کند، در مقایسه با 55 درصد در سال 2019. دفتر مرکزی این شرکت در تایوان است و شرکت کارگزاری Jefferies می‌گوید که این شرکت 80 درصد از آیفون 14 را مونتاژ خواهد کرد. 6.1 اینچی در سراسر جهان. ، شرکت Luxshare را به عهده بقیه تولید می گذارد.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا