اخبار فناوری

افزایش قیمت محصولات فونیکس، آریزو و تیگو از مدیران خودرو در بهمن ماه 1401

پس از آن با هم و به مایفون مگ قیمت های جدید محصولات ام وی ام، آریزو و تیگو، هندلرهای خودروی 2011 را بررسی کردیم، حالا نوبت به برند فونیکس رسیده است. افزایش قیمت محصولات فونیکس، آریزو و تیگو از مدیران خودرو در سال 1390 حدود 7 تا 8 درصد است و هم اکنون گران ترین محصول فونیکس یعنی تیگو 8 پرو مکس با قیمت 2 میلیارد و 280 میلیون تومان به فروش می رسد.

افزایش قیمت محصولات فونیکس در فوریه 1401

در لیست قیمت جدید منتشر شده برای محصولات ام وی ام، قیمت جدید 5 خودروی جدید اعلام شده است.

افزایش قیمت محصولات فونیکس در فوریه 1401

افزایش قیمت محصولات فونیکس در فوریه 1401

آریزو 6 پرو در این لیست ارزان ترین محصول از برند مدیریت خودرو فونیکس است و نسبت به سلف کارخانه ای خود 79 میلیون تومان افزایش قیمت دارد. این تنها سدان برند فاونیکس و لوکس ترین محصول در این رده است که می توانید از مدیران خودرو خریداری کنید.

قیمت تیگو 8 پرو مکس با 150 میلیون تومان افزایش از 2 میلیون و 130 هزار تومان به 2 میلیون و 280 هزار تومان رسیده است تا این دیفرانسیل چینی 2 با آپشن های فراوان گران ترین محصول برند فونیکس شود.

محصول جدید این برند Phoenix FX Premium از یک میلیارد و 380 میلیون تومان به یک میلیارد و 500 میلیون تومان افزایش یافته است. افزایش قیمت 120 میلیون تومانی این خودرو در حال انجام است که به تازگی قیمت آن قطعی شده است.

نظر شما در مورد قیمت های جدید خودروهای برند فونیکس از مدیران خودرو چیست؟

قیمت جدید محصولات ام وی ام، آریزو و تیگو از مدیران خودرو بهمن ماه 1401

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا