اخبار فناوری

افزایش سرمایه برای استارت آپ Rostec از شرکت سرمایه گذاری کاران

استارت آپ Rostec راه حل های مبتنی بر داده را برای بهبود عملیاتی و افزایش شاخص های بهره وری برای بیمارستان ها و سایر مراکز پزشکی ارائه می دهد. خدمات کاربردی مانند مستندسازی مدارک پزشکی بیمار، مدیریت وظایف پرسنلی، مدیریت فرآیندهای ارائه خدمات به بیمار از جمله راهکارهای ارائه شده توسط شرکت رستاک برای بیمارستان ها و سایر مراکز درمانی می باشد. در حال حاضر بیمارستان های بزرگ کشور کاربران اصلی این تجارت هستند و از خدمات Rostec استفاده می کنند.

دور جدید سرمایه گذاری روستک به مبلغ 70 میلیارد ریال

مهرداد مظاهری، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران روستک در گفت و گو با خبرنگاران از سرمایه گذاری ۷۰ میلیارد ریالی کاران کپیتال در این استارت آپ خبر داد. وی افزود: هدف از جذب سرمایه، گسترش سیستم یکپارچه بیمارستان هوشمند و همچنین توسعه بازار هدف با تمرکز بر کلینیک های تخصصی در کنار بیمارستان ها است.

این جمع‌آوری سرمایه سومین دور جمع‌آوری سرمایه Rostec است و دو سرمایه‌گذاری قبلی Rostec توسط سرمایه‌گذاران فرشته با تجربه مراقبت‌های بهداشتی انجام شده است.

حضور شرکت سرمایه گذاری کاران در حوزه استارت آپ های سلامت

سعید باباخانی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری کاران ضمن تصریح بر اینکه این سرمایه گذاری توسط صندوق تاثیر اجتماعی شرکت دوراندیشان انجام شده است، دلیل انتخاب این استارت آپ برای سرمایه گذاری، عملکرد قابل توجه آن با استفاده از تیمی چابک و کوچک در وی گفت: علاوه بر این، ارزش قابل توجهی برای محیط درمانی کشور ایجاد می کند.

وی درباره صندوق تاثیر اجتماعی که بازوی سرمایه گذاری خطرپذیر این شرکت با رویکرد تاثیر اجتماعی است، افزود: این صندوق تلاش می کند شرکت های نوآوری را شناسایی و در آنها سرمایه گذاری کند که علاوه بر قابلیت سودآوری، تاثیر اجتماعی قابل توجهی ایجاد کند. در اکوسیستم کارآفرینی و فضای سرمایه گذاری. ایجاد شکل جدیدی از ثروت آفرینی و تأثیر اجتماعی استثنایی در ایران. در میان حوزه های مختلف تأثیر شناسایی شده، صندوق تأثیر اجتماعی (SIF) در حال حاضر بر 4 حوزه اشتغال، بهداشت، کشاورزی و آموزش تمرکز دارد.

شرکت سرمایه گذاری کاران به عنوان یک شرکت مدیریت چند دارایی در کلاس های مختلف دارایی از جمله سرمایه گذاری خطرپذیر، سهام خصوصی، سرمایه سهام و املاک و مستغلات فعال است. این شرکت در حوزه سرمایه گذاری خطرپذیر و از طریق صندوق تاثیر اجتماعی خود به سرمایه گذاری در استارتاپ هایی مانند باسلام، ایرانکت، جاروب و ایرانتالنت در اکوسیستم استارتاپی ایران عادت کرده و با سرمایه گذاری در استارتاپ رستک در حوزه سلامت حضور پیدا کرده است. بخش

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا