اخبار فناوری

اطلاعات جدید دستگاه پیکسل میان رده به مشخصات جدیدی اشاره دارد

گوگل تاکنون گوشی های میان رده مختلفی را معرفی و عرضه کرده است. به طور کلی، هدف از ارائه محصولات میان رده، جذب مشتریان بالقوه ای است که قصد ندارند هزینه زیادی برای یک گوشی هوشمند بپردازند. اما به نظر می رسد گوگل اهداف دیگری غیر از این دارد. زیرا اطلاعات جدید دستگاه پیکسل میان رده به مشخصات جدیدی اشاره دارد. با مایفون مگ بیا

اطلاعات جدید دستگاه پیکسل میان رده به مشخصات جدیدی اشاره دارد

طبق اخبار منتشر شده، گوگل در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند میان رده جدید از سری پیکسل است. بر اساس گمانه زنی ها، این دستگاه می تواند یک محصول همه کاره برای رقبا باشد. این هدف در صورتی محقق خواهد شد که دستگاه مذکور با امکانات مناسب همراه با قیمت مقرون به صرفه همراه باشد.

یک افشاگر به نام Kuba Wojciechowski بار دیگر اطلاعات دقیقی درباره گوشی هوشمند گوگل به نام Lynx در توییتر به اشتراک گذاشته است. این بار او آخرین نسخه اپلیکیشن دوربین گوگل را حذف کرد. او با گوشی هوشمندی به نام Lynx برخورد کرد و البته این فقط یک اسم رمز است. این کد همچنین نشان می دهد که این دستگاه یک هدفون میان رده است.

اطلاعات جدید در مورد دستگاه Pixel میان رده

پیش از این نیز شایعاتی مبنی بر اینکه این دستگاه می تواند نسخه اولترا از سری پیکسل 7 باشد منتشر شده بود.بنابراین با وجود پشت سرامیکی، این دستگاه یک دستگاه میان رده خواهد بود. با این حال، پیکسل 7a احتمالاً دارای برخی از مشخصات بسیار چشمگیر است. گوشی هوشمند جدید پیکسل می تواند از صفحه نمایش اولد با وضوح 1080P استفاده کند و به دوربین دوگانه با سنسورهای جدید مجهز شود.

این بار در مورد صفحه نمایش OLED گوگل صحبت می کنیم. صفحه نمایش این دستگاه قرار است رزولوشن بسیار روان Full HD و نرخ تازه سازی تا 90 هرتز را ارائه دهد.به خصوص درایورهای دوربین اطلاعات بیشتری را ارائه می دهند. ما در مورد سنسور IMX787 (64 مگاپیکسلی) ساخت سونی صحبت می کنیم. همچنین گزارش هایی از سنسور دوربین سونی IMX712 (احتمالاً 13 مگاپیکسلی) در پشت دستگاه وجود دارد. به نظر می رسد سنسور GN1 که قبلاً ذکر شد سامسونگ حذف شده است.

مشخصات احتمالی Pixel 7a محصولات میان رده گوگل را بالاتر از Pixel 6a قرار می دهد.

به گزارش خبرگزاری GizChinaهمانطور که قبلا گزارش شده بود، تراشه Tensor G2 احتمالا دوباره به عنوان قلب تپنده این دستگاه عمل خواهد کرد. این تراشه هشت هسته ای نیز توسط سامسونگ با فرآیند ساخت 4 نانومتری ساخته شده است. ساختار این تراشه مبتنی بر تراشه سامسونگ است، اما برخی از سفارشی سازی های خود گوگل را نیز دارد.

این سفارشی سازی ها در حوزه های یادگیری ماشین و هوش مصنوعی است. هنوز اطلاعاتی در مورد ظرفیت حافظه اصلی وجود ندارد. به طور کلی، پیکسل 7a حتی بهتر از پیکسل 7 است. اگر گوگل آن را با قیمتی کمتر از 500 دلار ارائه کند، ممکن است پرفروش ترین محصول برای آن شرکت باشد. نظر شما در مورد کاربران مایفون مگ در رابطه با اطلاعات جدید دستگاه میان رده پیکسل که مشخصات جدیدی دارد چیست؟ !

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا