اخبار فناوری

اسپیکر قابل حمل Xiaomi Sound Move با همکاری Harmon Kardon معرفی شد

نام تجاری شیائومی آن است برای محصولات صوتی، این برند چینی در حال اوج گرفتن است. حدود یک سال و نیم پیش، اسپیکر هوشمند شیائومی آن است این اسپیکر به عنوان یک بلندگوی درجه یک شیائومی معرفی شد. اخیرا و با هم شیائومی 13 اولترا و سایر محصولات این برند عضو جدیدی در دسته اسپیکرهای بلوتوث خود معرفی شده است. نام این محصول بلندگوی قابل حمل Sound Move شیائومی است و با همکاری شرکت هارمون کاردون با قیمتی معادل 100 دلار در چین رونمایی شد.

جنبش صدای شیائومی

اسپیکر بلوتوث شیائومی Sound Move دارای بدنه آلومینیومی آنودایز شده است که تحت گواهی IP66 در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است. در داخل آن 4 بلندگو با تنظیم هارمن کاردون و سنسور گرانش داخلی تعبیه شده است. این سنسور به آن اجازه می دهد تا صدای خروجی را بسته به موقعیت مکانی تنظیم کند. به عنوان مثال، هنگامی که بلندگو صاف قرار می گیرد، صدای استریو ارائه می دهد، اما زمانی که به صورت عمودی قرار می گیرد، صدای بلندتر و غنی تری تولید می کند.

شیائومی او ادعا می کند که کیفیت صدای بلندگوی بلوتوث Sound Move با طراحی استریوی متعادل 4 طرفه آن افزایش یافته است. دو بلندگوی باکیفیت در سمت چپ و راست و همچنین دو واحد پسیو جلو و عقب به افزایش رزونانس بلندگوها کمک می کنند. نتیجه صدایی غنی و کامل است که می تواند به حداکثر صدای خروجی 90 دسی بل برسد.

بلندگو جنبش صدای شیائومی از حالت‌های اتصال مختلف از جمله Xiaomi Miaobo، AirPlay2، Bluetooth 5.3 و رابط صوتی USB-C پشتیبانی می‌کند. وزن این اسپیکر 568 گرم و ابعاد آن 17.7 x 5.55 x 5.55 سانتی متر است.

در مورد عمر باتری، متاسفانه اندازه باتری مشخص نیست، اما گفته می شود که Xiaomi Sound Move تا 21 ساعت پخش بلوتوث و 5.5 روز در حالت آماده به کار در حالت هوشمند دوام می آورد. همچنین از شارژ سریع USB-C با توان 22 وات پشتیبانی می کند.

قیمت اسپیکر بلوتوث Sound Move شیائومی

اسپیکر بلوتوث قابل حمل Xiaomi Sound Move در چین با قیمت 699 یوان (حدود 100 دلار) در دسترس است. از نظر تنوع رنگ باید گفت که این رنگ خاکستری تنها انتخاب شماست.

نظر شما در مورد اسپیکر بی سیم جدید شیائومی چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا