اخبار فناوری

ارسال تصاویر در واتس اپ کیفیت اصلی را بهبود می بخشد

واتس اپ یکی از پرکاربردترین شبکه های اجتماعی در جهان است که اگرچه کیلومترها با رقیب خود تلگرام فاصله دارد، اما مانع استفاده کاربران از آن نشده است. هر ساله این پیام رسان به روز رسانی هایی را برای بهبود عملکرد خود دریافت می کند. در مورد دوم، به نظر می رسد که ارسال تصاویر در واتس اپ کیفیت اصلی را بهبود می بخشد. ادامه دادن با مایفون مگ با من بودن.

بهبود ارسال تصاویر در واتس اپ با کیفیت اصلی. یک قدم مثبت دیگر

ارسال تصاویر در واتس اپ به معنای فشرده سازی و کاهش حجم فایل و در نتیجه کاهش کیفیت آن است، حتی اگر از عملکردی استفاده کنید که به شما امکان می دهد کیفیت دانلود رسانه ها را افزایش دهید، باز هم همین وضعیت وجود دارد. با این حال، راهی برای رفع این محدودیت وجود دارد و آن ارسال عکس های خود به صورت فایل است. اما تصویر ارسالی با این روش برای گیرنده بسیار نامفهوم به نظر می رسد، یعنی با یک تصویر عمومی، سند و نام فایل همراه است. به طور خلاصه، گیرنده دقیقاً نمی داند چه چیزی برای او ارسال شده است.

آپدیت واتس اپ با پشتیبانی از ورود به دسکتاپ بدون نیاز به موبایل آنلاین ارائه شد

با این حال، همانطور که WABetaInfo هنگام تجزیه و تحلیل آخرین نسخه بتای WhatsApp برای اندروید (نسخه 2.22.5.11) اشاره می کند، وضعیت این ویژگی ممکن است به زودی بهبود یابد. در واقع یک پیچ جدید در واتس اپ وجود دارد و آن قرار دادن تصاویر پیش نمایش است، حتی زمانی که آنها را به صورت فایل ارسال می کنید (تا کیفیت پایین نیاید).

این تغییر ممکن است کمی پیش پا افتاده به نظر برسد، اما روند دانلود تصاویر بدون فشرده سازی را بسیار کاربرپسندتر می کند، زیرا گیرنده می تواند قبل از دانلود آن را ببیند. این ویژگی جدید در حال حاضر تنها برای تعداد معدودی از آزمایش کنندگان بتا در دسترس است، اما احتمالا به زودی برای استفاده در نسخه پایدار این پیام رسان محبوب در دسترس همه کاربران قرار خواهد گرفت.

ارسال تصاویر واتساپ با کیفیت اصلی

همانطور که در این اسکرین شات مشاهده می کنید، این تصویر به عنوان یک سند به اشتراک گذاشته شده است. اکنون پیش نمایش خوبی از تصاویر آپلود شده وجود دارد. در به‌روزرسانی‌های قبلی، قبل از دانلود نمی‌توانستید از محتوای یک فایل مطلع شوید. چون هیچ پیش نمایشی وجود نداشت. واتس اپ این قابلیت را برای کاربران خاص بتا فراهم می کند. برخی از شما می‌توانید از این ویژگی در به‌روزرسانی‌های بتا نیز استفاده کنید.

اما نسخه بتای جدید 2.22.5.11 قطعا به دریافت این ویژگی کمک خواهد کرد. اگر تصویری را به عنوان سند به اشتراک می گذارید و پیش نمایش آن را نمی بینید. به این معنی است که این ویژگی برای حساب واتساپ شما آماده نیست. واتس اپ قصد دارد پیش نمایش تصویر را در به روز رسانی های بعدی فعال کند. بنابراین، هنگامی که به‌روزرسانی جدیدی را در فروشگاه Google Play یا App Store مشاهده می‌کنید، مطمئن شوید که WhatsApp Beta را به‌روزرسانی و نصب کنید.

همچنین یک ویژگی جدید و هیجان انگیز برای WhatsApp iOS وجود دارد. به طور خاص در پلتفرم اپل، پیام های صوتی را بخوانید و به طور کلی برای فایل های صوتی، اگر چتی را ترک کنید که در آن فایل صوتی ارسال شده است، پخش این فایل صوتی متوقف نمی شود.

تمسخر تلگرام واتس اپ: واتس اپ = 🐢 و تلگرام = 🚀

در اطلاعیه GizChina، این ویژگی کمک زیادی به انجام چند کار به طور همزمان می کند و باعث می شود برنامه کمی همه کاره تر باشد!!! (حتی در مناطق دیگر). نسخه جدید برنامه 22.4.75 است و در حال حاضر در اپ استور منتشر شده است. نظر شما در این مورد چیست؟ آیا از این به روز رسانی های واتس اپ راضی هستید؟ از نظر کارایی به نظرتون واتس اپ بهتره یا تلگرام؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا