اخبار فناوری

احتمال رونمایی از موبایل مفهومی OnePlus در MWC 2023

کنگره جهانی موبایل از 8 تا 11 مارس 1401 در بارسلون اسپانیا برگزار می شود. این نمایشگاه مکانی است که سازندگان گوشی های هوشمند محصولات نوآورانه را به نمایش می گذارند. اگرچه OnePlus هنوز حضور خود را در MWC تایید نکرده است، گزارش جدیدی جزئیات برنامه های این شرکت را فاش کرده است. در این گزارش از احتمال رونمایی از کانسپت موبایل OnePlus در MWC 2023 می خوانیم.

مفهوم موبایل OnePlus در MWC 2023

طبق منبع گزارش، وان پلاس یک گوشی مفهومی را در نمایشگاه MWC 2023 به نمایش خواهد گذاشت. احتمالاً این یک گوشی مفهومی خواهد بود. مفهوم دوم وان پلاس نامیده میشود. با این حال، جزئیات مربوط به خود دستگاه کمیاب است.

همانطور که از محصولات مفهومی انتظار دارید، می‌توانیم آن را با فناوری پیشگامانه و ویژگی‌های دست اول تصور کنیم. شایان ذکر است که به عنوان یک گوشی مفهومی احتمالاً وارد تولید انبوه نخواهد شد، اما می‌توان انتظار داشت که برخی از ویژگی‌های آن با پرچمداران این برند عرضه شود.

ممکن است گوشی OnePlus Concept Two از این شرکت تولید شود OnePlus Concept One این به دنبال چیزی است که این برند سه سال پیش در CES 2020 ارائه کرد. این گوشی با مشارکت مک لارن توسعه یافته است.

دوربین نامرئی OnePlus را در پروژه Concept One ببینید

پنل پشتی دارای بافت چرمی با ته رنگ نارنجی و نوار مشکی عمودی در وسط بود. در بالای پنل پشتی، نوار مشکی وسط سه لنز دوربین به صورت عمودی روی هم قرار گرفته است. این شیشه زمانی که از دوربین ها استفاده نمی شد و لنزها دیده نمی شد، می توانست کاملا سیاه شود. در آن زمان طراحی جذاب بود، متأسفانه هرگز وارد بازار نشد.

OnePlus حتی ممکن است جاه طلبی های خود را برای یک تلفن تاشو OnePlus Concept Two در MWC 2023 به نمایش بگذارد. برای یافتن پاسخ و حتی سنجش صحت این گزارش، باید منتظر باشیم تا نمایشگاه فناوری در ماه آینده آغاز شود.

نظر شما چیه؟ به نظر شما دومین گوشی مفهومی وان پلاس چه مشخصاتی خواهد داشت؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا