اخبار فناوری

احتمالا شیائومی 13 اولترا به دوربین پریسکوپی باورنکردنی مجهز خواهد شد

بر اساس گزارش های جدید، شیائومی در حال بررسی یک مدل آینده از گوشی پریمیوم خود با این نام است شیائومی 13 اولترا مجهز به دوربین پریسکوپ قدرتمند این لنز دوربین احتمالاً از این نظر بهتر از Galaxy S22 Ultra و Galaxy S23 Ultra سامسونگ خواهد بود.

دوربین پریسکوپ اولترا شیائومی 13

به گفته افشاگر کارتیکی سینگشیائومی در حال برنامه ریزی تغییرات بزرگی برای گوشی هوشمند بعدی خود، مدل Ultra است، اما جزئیات کمی در حال حاضر در دسترس است. با توجه به اینکه شیائومی سنسور 1 اینچی سونی IMX989 را از شیائومی 12 اس اولترا به شیائومی 13 پرو آورده است، جای تعجب نیست که افشاکننده فکر می کند که با Xiaomi 13 Ultra، این شرکت بار دیگر بر عملکرد بهبود یافته دوربین، به ویژه پریسکوپ تمرکز خواهد کرد. لنز

ظاهراً دوربین پریسکوپ شیائومی 13 اولترا «همه را شوکه خواهد کرد»، شاید به دلیل کیفیت تصویر آن. فاش کننده همچنین اشاره می کند که Xiaomi 13 Ultra حتی می تواند از قابلیت های زوم گوشی های هوشمند اخیر Galaxy S Ultra نیز پیشی بگیرد، به این معنی که گوشی بعدی شیائومی احتمالاً لنز پریسکوپ Galaxy S22 Ultra را با زوم اپتیکال 3x و 10x شکست خواهد داد.

دوربین پریسکوپ اولترا شیائومی 13

دوربین پریسکوپ اولترا شیائومی 13

این افشاگر اطلاعات خاصی در این زمینه ارائه نکرده است، بنابراین باید دید شیائومی چه چیزی را نشان خواهد داد. در همین حال، ایستگاه چت دیجیتال او ادعا می‌کند که اطلاعات ذخیره‌سازی «M1»، نام رمز فرضی Xiaomi 13 Ultra را به دست آورده است. گفته می شود این دستگاه تا 16 گیگابایت رم LPDDR5X ارائه می دهد که شیائومی 13 پرو را تحت الشعاع قرار می دهد. در نتیجه، گفته می‌شود که Xiaomi 13 Ultra تا 1TB حافظه داخلی UFS 4.0 دارد که دو برابر چیزی است که Xiaomi 13 Pro ارائه می‌کند. همانطور که انتظار می رفت، شیائومی در اواسط سال آینده از شیائومی 13 اولترا رونمایی خواهد کرد.

نظر شما در مورد عملکرد قدرتمند لنز پریسکوپی گوشی هوشمند شیائومی 13 اولترا و رقابت آن با پرچمداران سری گلکسی اس اولترا سامسونگ چیست؟



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا