اخبار فناوری

اجرای آهسته بازی در ویندوز 11 توسط مایکروسافت تایید شده است

ویندوز 11 با رویکردهای جدید و ویژگی های جدید راه اندازی شده است تا تجربه لذت بخشی را در حین بازی ارائه دهد. با این حال، اکنون به نظر می رسد اتفاقاتی افتاده است که این شعار را به عقب رانده است. چرا که برخی از کاربران از اجرای کند بازی در ویندوز 11 صحبت کرده بودند و اکنون اجرای کند بازی در ویندوز 11 توسط مایکروسافت تایید شده است. در تداوم با مایفون مگ با

اجرای آهسته بازی در ویندوز 11 توسط مایکروسافت تایید شده است

به تازگی مشکل دیگری در اجرای بازی بر روی ویندوز 11 (به روز رسانی نسخه 22H2) توسط مایکروسافت تایید شده است. پس از نصب آخرین آپدیت این سیستم عامل، چندین کاربر از مشکلات این ویندوز در حین اجرای بازی ها شکایت کرده اند. به نظر می رسد که آنها با تاخیر، کندی و مسائل دیگر مواجه هستند. اگرچه در ابتدا تصور می شد این مشکل مربوط به کارت های گرافیک NVIDIA باشد، اما به نظر می رسد که حتی با تغییر درایورها نیز مشکل برطرف نشده است. در پایان، مایکروسافت هشدار داد که برخی از بازی‌ها و برنامه‌ها ممکن است کندتر از حد انتظار اجرا شوند یا حتی در ویندوز 11 نسخه 22H2 متوقف شوند.

سرعت بازی ها در ویندوز 11 کاهش می یابد

این بر تجربه بازی در ویندوز 11 تأثیر می گذارد. غول فناوری آمریکایی تأیید کرده است که به طور ناخواسته اشکال زدایی عملکرد GPU را فعال کرده است. اما مثال‌های خاصی از بازی‌ها یا برنامه‌هایی که ممکن است تحت تأثیر قرار بگیرند، ارائه نمی‌کند. لوازم الکترونیکی مصرفی نباید از این ویژگی استفاده کنند. چرا برخی از بازی ها و برنامه ها در ویندوز 11 نسخه 22H2 اشکال زدایی را فعال می کنند، رازی است که توسط مایکروسافت ارائه شده است. همچنین نمی دانیم چند اپلیکیشن این مشکل را دارند.

این شرکت در حالی که به دنبال راه حلی است، به‌روزرسانی خودکار دستگاه‌های آسیب‌دیده را به ویندوز 11 22H2 متوقف کرده است. کاربران باید به جای نصب آخرین نسخه ویندوز 11 پرو، بازی ها و برنامه های خود را به روز کنند. علاوه بر این، شما این امکان را دارید که به نسخه قبلی همان سیستم عامل بازگردید. گیمرها قبلاً با سیستم عامل جدید مایکروسافت با مشکلاتی مواجه شده اند. یک سال پیش، صاحبان رایانه های دارای تراشه های AMD متوجه کاهش عملکرد در بازی های خود شدند. به هر حال ما همچنان منتظر راه حلی برای این مشکل هستیم.

سرعت بازی ها در ویندوز 11 کاهش می یابد

سهم بازار ویندوز 11 مدت ها پس از انتشار آن قابل توجه است. با گذشت بیش از یک سال از انتشار، بسیاری از جامعه ویندوز هنوز آخرین سیستم عامل دسکتاپ مایکروسافت را نصب نکرده اند. این بر اساس آمار گردآوری شده توسط Statcounter برای ماه اکتبر است. تنها 15.44 درصد از رایانه های شخصی در سراسر جهان به ویندوز 11 مجهز هستند که 1.83 درصد بیشتر از یک ماه پیش است.

با توجه GizChinaدر مقایسه، 71.29 درصد از کاربران از ویندوز 10 استفاده می کنند که در مقایسه با 71.88 درصد در سپتامبر، اندکی کاهش یافته است. ویندوز 7 با 9.61 درصد در جایگاه سوم قرار گرفته است. ویندوز 8.1 با 2.45 درصد در جایگاه چهارم قرار دارد و پس از آن ویندوز 8 با 0.69 درصد قرار دارد. ویندوز XP همچنان با 0.39 درصد در جایگاه چهارم قرار دارد. به طور کلی، ویندوز 76 درصد از سهم بازار سیستم عامل دسکتاپ در سراسر جهان را در اختیار دارد.

پس از آن، macOS X در 15.7٪ و Linux در 2.6٪ است. پس از تمام این سیستم عامل ها، اندروید 42.37 درصد از بازار جهانی سیستم عامل را در اختیار داشت. پس از آن ویندوز با سهم 30.11 درصد، iOS با سهم 17.6 درصد، OS X با سهم 6.24 درصد و لینوکس با سهم 1.04 درصد. نظر شما در مورد کاربران مایفون مگ در این مورد چیست؟ !

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا