اخبار فناوری

آیپد پرو 2022 از دو کانکتور چهار پین برای اتصال لوازم جانبی استفاده خواهد کرد

قبلا گفته شده بود که مدل جدید آیپد پرو اپل این تراشه در اواخر امسال با تراشه M2 و سایر پیشرفت‌ها معرفی خواهد شد. اکنون گزارش جدیدی از ماکوتاکارا می‌گوید آی‌پد پرو ۲۰۲۲ ممکن است «کانکتورهای ۴ پین در لبه‌های بالا و پایین» داشته باشد، اما مشخص نیست که این کانکتورها برای چه نوع لوازم جانبی استفاده می‌شوند.

کانکتور چهار پین جدید iPad Pro 2022

آیپد پرو فعلی دارای یک کانکتور سه پین ​​در پشت است که برای اتصال لوازم جانبی مانند کیبورد جادویی استفاده می شود. شایعات حاکی از آن است که آی‌پد پرو امسال نیز می‌تواند با پشتیبانی از MagSafe این مورد را گسترش دهد.

گزارش امروز ماکوتوکارا بر اساس «منابع معتبر در چین» است و توضیح می‌دهد که مدل‌های آی‌پد پرو آینده همان طراحی شاسی آی‌پد پرو فعلی را دارند. با این حال، تفاوت بین این دو مدل اضافه شدن یک رابط چهار پین جدید است که ظاهراً روی “لبه های جانبی” قرار گرفته است.

این گزارش حدس می‌زند که این کانکتورهای جدید می‌توانند به دستگاه‌های جانبی که به پورت Thunderbolt/USB-C آی‌پد پرو متصل می‌شوند، کمک کنند. همچنین شایان ذکر است که iPadOS 16 به سازندگان دستگاه اجازه می دهد تا با اضافه شدن پشتیبانی از DriverKit درایورهایی برای iPad ایجاد کنند. سازندگان لوازم جانبی می توانند از اتصال دهنده های چهار پین جدید برای تسهیل این فرآیند استفاده کنند.

رابط چهار پین جدید iPad Pro 2022

رابط چهار پین جدید iPad Pro 2022

آنچه در مورد این شایعه عجیب است، قسمت مربوط به اتصالات چهار پین جدید در “لبه های جانبی بالا و پایین” است. همچنین مشخص نیست که آیا این کانکتورها جایگزین Smart Connector در پایین آیپد پرو خواهند شد یا خیر. اگر این کانکتور را جایگزین کنند، سازگاری با صفحه کلید جادویی و ترک پد فعلی را از بین می برد.

رابط هوشمند موجود از یک کانکتور سه پین ​​استفاده می کند، در حالی که MagSafe در مک از یک اتصال پنج پین استفاده می کند. این یکی دیگر از موارد مورد بحث در ادعای Macotakara است که این کانکتورها چهار پین هستند.

این یک شایعه وحشیانه است که باید آن را با کمال میل گرفت، اما جالب است که تصور کنید اپل با یک جفت کانکتور جدید برای iPad Pro چه کاری می تواند انجام دهد.

نظر شما در مورد امکان استفاده از کانکتور چهار پین جدید برای iPad Pro 2022 چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا