اخبار فناوری

آیفون 15 و 15 پلاس احتمالا دارای دوربین 48 مگاپیکسلی خواهند بود

اگرچه اپل به روز رسانی های قابل توجهی را برای آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس خود معرفی کرد، آیفون 14 و آیفون 14 پلاس کلاسیک تنها پیشرفت های جزئی دریافت کردند. این دستگاه ها تا حد زیادی مشابه مدل های سال قبل آیفون 13 بودند و بسیاری از طرفداران را ناامید کردند. با این حال، اگر امسال مدل‌های استاندارد آیفون 14 را نخرید، ممکن است در سال آینده با تخفیف‌های بهتری برای آن مدل‌ها مواجه شوید. گزارش های اخیر ادعا می کنند که اپل ممکن است آیفون 15 و آیفون 15 پلاس را به دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی پیشرفته مدل های آیفون 14 پرو مجهز کند.

دوربین 48 مگاپیکسلی سری آیفون 15

به گفته این تحلیلگر جف پو بر اساس تحقیقات فناوری Haitong Intl، منابع زنجیره تامین نشان می دهد که مدل های غیر حرفه ای آیفون 15 ممکن است دارای دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با سنسور 3 باتری باشند. این احتمالاً همان دوربین 48 مگاپیکسلی موجود در مدل‌های آیفون 14 پرو خواهد بود که به طور قابل توجهی بهتر از دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی در مدل‌های غیرپرو آیفون 14 است. با این حال، مدل های آیفون 15 و آیفون 15 پلاس هنوز دارای لنز تله فوتو یا اسکنر LiDAR نیستند.

در کنار ارتقاء دوربین، Pu می گوید که آیفون 15 و آیفون 15 پلاس دارای یک پورت USB-C و تراشه A16 Bionic اپل نیز خواهند بود. این تغییرات مطابق با شایعات قبلی است مبنی بر اینکه اپل از قوانین جدید اروپایی پیروی می کند تا درگاه لایتنینگ را به نفع درگاه استاندارد جهانی USB-C در آیفون های نسل بعدی حذف کند.

دوربین 48 مگاپیکسلی سری آیفون 15

دوربین 48 مگاپیکسلی سری آیفون 15

شایعات حاکی از آن است که مدل های پرو سری آیفون 2023 ارتقای دوربین بهتری خواهند داشت، زیرا آیفون 15 پرو مکس که احتمالاً آیفون 15 اولترا نامیده می شود، دارای دوربین پریسکوپ 12 مگاپیکسلی خواهد بود. مینگ چی کو، تحلیلگر مشهور اپل، قبلاً ادعا کرده بود که دوربین پریسکوپ جدید زوم اپتیکال 6 برابری را ارائه می دهد که دو برابر لنز تله فوتو 3 برابری است که در مدل های آیفون 14 پرو وجود دارد. iPhone 15 Pro و iPhone 15 Pro Max/Ultra همچنین می توانند دارای تراشه A17 Bionic اپل، 8 گیگابایت رم، درگاه USB-C و قاب تیتانیومی باشند.

نظر شما در مورد دوربین استاندارد 48 مگاپیکسلی آیفون 15 چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا