اخبار فناوری

آیفون 14 پرو مکس با صفحه نمایش خمیده به لطف یک مهندس چینی به واقعیت تبدیل شد

تکامل گوشی های هوشمند با سرعت نسبتاً سریعی در حال پیشرفت است. هر ساله عملکرد و ویژگی‌های بهتری در بخش تراشه، نمایشگر و دوربین نسبت به مدل‌های قبلی ارائه می‌شود، اما در مورد طراحی نمی‌توان چنین گفت. به عنوان مثال، اپل به دلیل استفاده از طراحی تقریبا یکسان در همه آیفون ها مورد انتقاد قرار گرفته است. با این حال هر از چند گاهی تعدادی از کاربران کارهای جالبی انجام می دهند و فرم طراحی آیفون را از حالت اولیه و ساده اش خارج می کنند. چند وقت پیش بود اولین آیفون تاشو عمودی به لطف یک مهندس چینی به واقعیت تبدیل شد. به تازگی کاربر دیگری دست به کار عجیبی زده و یکی از ویژگی های اصلی پرچمداران اندرویدی یعنی صفحه نمایش خمیده و دو طرف خمیده آن را به آیفون 14 پرو مکس اپل آورده است.

آیفون 14 پرو مکس با صفحه نمایش خمیده

کاربر توییتر لیپیلیپسی، یک تکنسین سخت افزار آیفون که خود را نیز مهندس سخت افزار معرفی می کند و متخصص در اصلاح دستگاه های اپل است، آخرین پروژه خود را با چندین تصویر و یک ویدیوی کوتاه ارائه کرد. این تغییر برای جایگزینی قاب فولادی ضد زنگ آیفون و افزودن صفحه نمایش منحنی جدید به آیفون 14 پرو مکس است، اما سایر اجزای دستگاه بدون تغییر باقی می مانند.

صفحه نمایش خمیده به ویژه یادآور گوشی های هوشمند گلکسی سامسونگ است که از زمان عرضه گلکسی نوت اج در سال 2014، دارای صفحه نمایش خمیده در لبه های چپ و راست خود هستند.

آیفون 14 پرو مکس با صفحه نمایش خمیده

آیفون 14 پرو مکس با صفحه نمایش خمیده

lipilipsi همچنین چندین پیشرفت خلاقانه دیگر را تا کنون در آیفون انجام داده است، از جمله افزودن صفحه نمایش عقب با استفاده از Apple Watch. پورت لایتنینگ آیفون 13 را به USB-C تغییر دهید و کل دستگاه را به یک قاب شفاف انتقال دهید تا اجزای داخلی آن را ببینید.

همانطور که می دانید اپل علاقه ای به دستکاری کاربران در گوشی های خود ندارد و روی استفاده از قطعات اورجینال بسیار حساس است. بنابراین ممکن است پس از این فرآیند مشکلی پیش بیاید. با این حال، مهندس چینی قول می دهد که یک صفحه نمایش منحنی برای افرادی که آن را می خواهند بسازد. متأسفانه اطلاعاتی در مورد هزینه این فرآیند و یا اینکه در کدام مدل ها امکان پذیر است وجود ندارد.

نظر شما در مورد آیفون 14 پرو مکس با صفحه نمایش خمیده چیست؟



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا