اخبار فناوری

آیفون 14 زرد در راه است؟ رنگ جدید اپل

گاهی اوقات پیش می آید که در اواسط بازه زمانی بین عرضه آیفون جدید و قدیمی، اپل رنگ جدیدی را به محدوده انتخاب کاربر اضافه می کند. به نظر می رسد که زرد به عنوان رنگی خاص برای آیفون 14 امسال عرضه خواهد شد. آیفون 14 زرد در این رندرهای غیر رسمی می توانید این امکان را مشاهده کنید.

آیفون 14 رنگ زرد

رنگ زرد آیفون 14 - غیر رسمی

رنگ زرد آیفون 14 – غیر رسمی

این رنگ جدید برای آیفون 14 پلاس و آیفون 14 بیرون خواهد آمد. هنوز مشخص نیست که اپل قصد دارد رنگ خاصی را برای آیفون 14 پرو و ​​پرو مکس عرضه کند یا خیر.

با این حال آیفون 14 رنگ زرد در گزارش ها تایید شده و انتظار می رود در بهار 1402 منتشر شود.

اگرچه منبع اصلی این گزارش به خوبی شناخته نشده است، یک منبع معتبرتر گزارش می دهد که منابع متعدد تأیید کرده اند که تیم روابط عمومی اپل در حال برنامه ریزی برای یک جلسه توجیهی محصول در هفته آینده است که ممکن است مربوط به یک گزینه رنگ جدید برای آیفون یا هر چیز دیگری باشد.

افزودن یک رنگ جدید در میانه چرخه به روز رسانی محصول یک تکنیک رایج در بین تمام شرکت های فناوری است و اپل به آن اعتقاد پیدا کرده است. به عنوان مثال، سال گذشته این شرکت آیفون 13 رنگ سبز دو سال پیش نیز معرفی شد رنگ بنفش آیفون 12 رونمایی شده است. البته سال گذشته رنگ سبز به مدل های آیفون 13 پرو رسید اما رنگ بنفش سال گذشته به مدل های آیفون 12 پرو نرسید.

رنگ زرد آیفون 14 - غیر رسمی

رنگ زرد آیفون 14 – غیر رسمی

رنگ بندی آیفون 14 پلاس و آیفون 14 شامل موارد زیر است:

  1. 1- آبی
  2. 2- بنفش
  3. 3- نیمه شب (سیاه)
  4. 4- نور ستاره (سفید/نقره ای)
  5. 5- قرمز

رنگ بندی آیفون 14 پرو و Pro Max به شرح زیر است:

  1. 1- بنفش پر رنگ
  2. 2- طلایی
  3. 3- پول
  4. 4- فاصله (سیاه)

احتمالا به زودی رنگ زرد را به لیست رنگ های آیفون 14 پلاس و آیفون 14 اضافه کنیم. توجه داشته باشید که رندرهای ارائه شده در این مقاله فقط برای تصور عرضه احتمالی وجود دارد و ممکن است با محصول نهایی که بعداً رسماً معرفی می شود متفاوت باشد.

نطر شما چی هست؟ آیا حلقه زرد برای آیفون 14 جذاب است؟

رنگ ویژه آیفون 15 پرو اپل احتمالا قرمز تیره خواهد بود

اگر کمی به آینده برویم باید گفت همانطور که در گزارش ها آمده است. رنگ خاص آیفون 15 پرو احتمالاً رنگ قرمز تیره تری ارائه می شود. برخلاف رنگ روشن “قرمز محصول” مدل های قبلی، گفته می شود که این سایه جدید تیره تر و آرام تر است. منتظر به‌روزرسانی‌های احتمالی محصولات سری محبوب تلفن‌های هوشمند اپل باشید.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا