اخبار فناوری

آیفون 14 احتمالاً گوشه های منحنی بیشتری نسبت به نسل قبلی دارد

تاکنون چندین تصویر احتمالی از شکل و ظاهر خانواده آیفون 14 منتشر شده است که البته صحت این تصاویر تا زمان معرفی رسمی دستگاه قابل تایید یا تایید نیست، اما همچنان احتمال وجود زوایای خمیده بیشتر آیفون وجود دارد. 14 نسبت به نسل قبل با مایفون مگ با من بودن.

دلایل منحنی بودن رندرهای آیفون 14 چیست؟!

بر اساس رندرهای منتشر شده توسط طراح Ian Zelbo، آیفون 14 پرو احتمالا گوشه های گردتری نسبت به آیفون 13 پرو خواهد داشت. این تغییر طراحی باید سیستم دوربین عقب بزرگتری را که انتظار می رود روی گوشی ظاهر شود، در خود جای دهد. Zelbo داده های خود را با تجزیه و تحلیل رندرهای CAD و ابعاد و مطالعه تصاویر لوازم جانبی برای تولید لوازم جانبی ساخته است.

به نظر می رسد رندر آیفون 14 پرو ایجاد شده توسط Zelbo شعاع مشابهی با آیفون 13 پرو داشته باشد. گوشه گردتر آیفون 14 پرو را می توان به سنسور دوربین 48 مگاپیکسلی جدید متصل کرد که لنز واید آیفون 14 پرو را تامین می کند. این سنسور 57 درصد بزرگتر از سنسور مورد استفاده در مدل های فعلی آیفون 13 پرو است.

به گفته MacRumors، یکی دیگر از دلایل احتمالی گرد بودن گوشه های آیفون 14 پرو می تواند تغییر در نمایشگر دستگاه باشد که جایگزین دوربین True Depth شده است. انتظار می رود بریدگی مستطیلی در مدل های فعلی آیفون 14 به یک بریدگی دیسکی شکل دایره ای تبدیل شود. تغییر به این نوع طراحی به اپل این امکان را می دهد که اندازه قاب را تا 20 درصد کاهش دهد.

کاهش اندازه حاشیه ها ممکن است در سال های اخیر مورد تایید طرفداران اپل باشد. اما امسال، چنین تغییری می‌تواند اپل را مجبور کند تا آیفون 14 پرو را کاهش دهد. با این حال، آیفون 14 گوشه های گرد یکسانی ندارد، که نشان می دهد زوایای مختلف ممکن است بین مدل های آیفون 14 پرو و ​​مدل های غیر پرو متفاوت باشد.

با حذف سری آیفون مینی در سال جاری، انتظار داریم آیفون 14 با صفحه نمایش 6.1 اینچی، آیفون 14 مکس با صفحه نمایش 6.7 اینچی، آیفون 14 پرو با صفحه نمایش 6.1 اینچی و آیفون 14 پرو عرضه شود. حداکثر با صفحه نمایش 6.7 اینچی. از آنجایی که اندازه صفحه نمایش مدل های پرو و ​​غیرپرو یکسان خواهد بود (به عنوان مثال، آیفون 14 مکس و آیفون 14 پرو مکس هر دو دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی خواهند بود)، اپل باید به تفاوت های دیگر تکیه کند تا به مصرف کنندگان اجازه دهد. انگیزه بیشتری برای خرج کردن برای مدل Pro داشته باشید. تفاوت های طراحی می تواند یکی از این مشوق ها باشد.

آیفون 14 اپل مورد انتظارترین گوشی هوشمند سال 2022 است

مطابق با PhoneArena، رندرهای دقیق تر ایجاد شده توسط Zelbo در ویدیوی بعدی یوتیوب توسط یک افشاگر ویژه منتشر می شود. به گفته برخی از تحلیلگران، اگر سری آیفون 14 به اندازه سری آیفون 13 محبوب باشد، اپل موفقیت اولیه را تجربه خواهد کرد، زیرا Canalys ادعا می کند که 71 درصد از کل فروش آیفون در سه ماهه اول در ایالات متحده را به خود اختصاص خواهد داد.

یکی از رنگ های احتمالی آیفون 14 فاش شد

اکنون که کاملاً مطمئن شده‌ایم که از مشخصات و طراحی سری آیفون 14 اپل چه انتظاری داریم، زمان آن رسیده است که توجه خود را به چیزی معطوف کنیم که تأثیر زیادی بر تصمیم‌گیری خریداران دارد و اینطور نیست. چیزی جز رنگ نیست. از دستگاه

یک پست حذف شده Weibo که توسط AppleTrack مشاهده شده است، اطلاعاتی را در مورد آیفون 14 و 14 پرو بنفش رنگی که در آینده در دسترس خواهند بود، فاش می کند. شش ماه پس از عرضه سری آیفون 12، اپل نسخه بنفش رنگ آیفون 12 و آیفون 12 مینی را عرضه کرد. به همین ترتیب، این شرکت از رنگ سبز جدید آیفون 13 رونمایی کرد که شش ماه پیش ماه گذشته معرفی شد.

فلاش دوربین آیفون 14 جدید

بسیاری از مشتریانی که قبلاً آیفون خود را خریداری کرده بودند، از اپل می خواستند که رنگ های جدید را زودتر معرفی کند. با این حال، این بار بنفش احتمالاً در هنگام عرضه در دسترس خواهد بود و در حالی که هیچ اشاره ای به بنفش نشده است، این گزارش خاطرنشان می کند که رنگ دستگاه بسته به شدت و حجم نور تغییر می کند، که بسیار جالب به نظر می رسد. جایگاه خود را به عنوان پرفروش ترین سازنده گوشی در بازارهای کلیدی تثبیت کند.

طبق پست دیگری در Weibo، آیفون 14 با صفحه نمایش 6.1 اینچی و آیفون 14 مکس با صفحه نمایش 6.7 اینچی نیز در رنگ های Midnight، Starlight، Sky Blue و Red در دسترس خواهند بود. این رنگ ها احتمالا برای آیفون 14 پرو 6.1 اینچی و آیفون 14 پرو مکس 6.7 اینچی در دسترس خواهند بود. همچنین در گرافیت، نقره و طلا موجود است. از سوی دیگر، به نظر می رسد که آیفون 14 پرو دارای رنگ بنفش تیره تری نسبت به مدل های معمولی خواهد بود.

اگرچه این شایعات از منابع تایید نشده منتشر شده است، اما توسط ShrimpApplePro که اولین کسی بود که طراحی جدید آیفون 14 پرو را فاش کرد، تأیید شده است. نکته دیگری که فاش شده این است که سری آیفون 14 دارای طراحی فلش جدید است. فلاش جدید به عنوان یک دایره کوچک در یک دایره بزرگ توصیف شده است، برخلاف طراحی دایره دوگانه مدل های اخیر. مشخص نیست که فلاش جدید چگونه عکاسی را بهبود می بخشد.

خانواده آیفون 14 و هر آنچه که باید در مورد آنها بدانید

مطابق با PhoneArenaگزارش های قبلی حاکی از آن بود که آیفون 14 پرو و ​​پرو مکس به یک دوربین 48 مگاپیکسلی بزرگتر و با وضوح بالاتر ارتقا خواهند یافت و کل دستگاه می تواند دوربین جلویی بهبود یافته ای با فوکوس خودکار و دیافراگم f/1.9 داشته باشد که به این دوربین کمک می کند. هنگام ثبت تصاویر واضح تر و روشن تر باشید.

مدل‌های Pro همچنین بریدگی نمادین را از سری آیفون حذف می‌کنند تا از پانچ دایره‌ای و تبلت‌مانند استفاده کنند. این دستگاه می‌تواند از تراشه سریع‌تر و ارزان‌تر A16 Bionic استفاده کند، در حالی که مدل‌های معمولی طراحی مشابهی دارند و می‌توانند از چیپست A15 Bionic سال گذشته استفاده کنند.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا