اخبار فناوری

آیا سیستم خنک کننده گلکسی S23 مشکلات گرمایشی آن را حل می کند؟

سری گلکسی اس 23 به عنوان پرچمداران آینده سامسونگ، تغییرات قابل توجهی را به همراه خواهد داشت و تاکنون اطلاعات مختلفی از آنها به بیرون درز کرده است. طبق آخرین گزارش ها، سیستم خنک کننده گلکسی اس 23 مشکلات گرمایشی خود را برطرف خواهد کرد. با مایفون مگ با

سیستم خنک کننده گلکسی اس 23 به خوبی گرمای دستگاه را مدیریت خواهد کرد

با توجه به Android Headlines، تست اخیر Geekbench برای Galaxy S23 Ultra امتیاز چند هسته ای 5179 را به دست آورد که در نهایت مرز 5000 را شکست. یکی از افشاگران توییتر به نام احمد کوایدر (@AhmedQwaider888) ادعا می کند که مدل گلکسی S23 دارای سیستم خنک کننده بهبود یافته ای است که 1.6 برابر بهتر از سیستم خنک کننده گلکسی S22 است. علاوه بر این، این بهبود برای گلکسی اس 23 پلاس 2.8 برابر بهتر از سیستم خنک کننده گلکسی اس 22 پلاس خواهد بود. این سیستم خنک کننده جدید برای Galaxy S23 Ultra نیز 2.3 برابر بهتر از سیستم خنک کننده Galaxy S22 Ultra است.

سیستم خنک کننده Galaxy S23

چیپ جدید و سیستم خنک کننده بهبود یافته سری گلکسی اس 23 از داغ شدن بیش از حد این دستگاه ها جلوگیری می کند. نکته اصلی این است که در هنگام استفاده زیاد، سیستم های خنک کننده بهبود یافته سری گلکسی S23 قادر خواهند بود از داغ شدن بیش از حد دستگاه بدون نیاز به کاهش قدرت CPU جلوگیری کنند. با این حال، سوال برای برخی این است که پس از اعمال همه این موارد، اورکلاک تراشه‌های اسنپدراگون 8 نسل 2 در این گوشی‌های پرچمدار چیست، اگر آن تراشه‌ها مجبور به تحمل گرما باشند؟

فاش کننده می گوید که مدل های گلکسی S23 به لطف سیستم خنک کننده بهبود یافته و تراشه نسل دوم اسنپدراگون 8، عمر باتری بهتری خواهند داشت و گرمای کمتری تولید خواهند کرد. همچنین گفته شده است که عملکرد CPU نسبت به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 مورد استفاده در سری گلکسی اس 22 36 درصد افزایش می یابد و عملکرد بخش گرافیکی (GPU) نیز 48 درصد افزایش می یابد. در همین حال، عملکرد واحد پردازش عصبی (NPU) نیز نسبت به نسل قبلی 60 درصد بهبود یافته است، بنابراین شما یک تراشه ایده آل برای استفاده از ویژگی های هوش مصنوعی (AI) دارید.

سیستم خنک کننده Galaxy S23

شایعه شده است که سری Galaxy S23 با One UI 5.1 (از پیش نصب شده) عرضه می شود. این رابط کاربری دارای ویژگی های جدید اندروید 13 است که توسط گوگل با انتشار آپدیت فصلی اندروید 13 منتشر شد. رابط کاربری One UI به گونه ای طراحی شده است که دسترسی کاربران به عناصر صفحه نمایش را که معمولاً دور از دسترس هستند (در یک گوشی با صفحه نمایش بزرگ). این کار با نگه داشتن بیشتر عناصر در نزدیکی پایین صفحه انجام می شود.

شاید به یاد داشته باشید که Ice Universe، افشاگر فناوری، چندی پیش اشاره کرد که امتیازات پایین Geekbench برای سری گلکسی S23 نشان می‌دهد که مشکلی در تراشه اورکلاک شده Snapdragon 8 Gen 2 که سری گلکسی S23 به آن مجهز است، وجود دارد. مدل‌های Galaxy S23. جعلی. Geekbench یک عملیات تست معیار است که برای اندازه‌گیری و مقایسه واحد پردازش مرکزی در چیپ‌ست‌هایی که تلفن‌های هوشمند را تغذیه می‌کنند، استفاده می‌شود. بنابراین این دستگاه می تواند با انواع مختلف پردازنده های دستگاه های دیگر کار کند.

سیستم خنک کننده Galaxy S23

به گزارش سایت خبری PhoneArenaهمانطور که حدود 10 روز پیش گزارش شد، امتیاز Geekbench تک هسته‌ای گلکسی اس 23 با امتیازهای تک هسته‌ای که سایر گوشی‌ها با استفاده از همین تراشه به دست آورده بودند، مطابقت داشت. اما امتیازات چند هسته‌ای دستگاه آنقدرها هم عجیب نبود، با توجه به اینکه هسته X-3 با عملکرد بالا اورکلاک شده در اسنپدراگون 8 نسل 2 باید دارای امتیاز Geekbench بالاتری نسبت به سایر مدل‌های دارای نسخه معمولی تراشه باشد. شک و تردید زیادی در اطراف او ایجاد شد.

آزمایش‌های قبلی Geekbench نشان می‌دهد که سامسونگ قدرت پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 را برای سری S23 کاهش خواهد داد. با توجه به اینکه هیچ یک از تست‌های چند هسته‌ای Geekbench برای سری گلکسی S23 به 5000 نرسیده است (چیزی که دستگاه‌های دیگر با همان تراشه Snapdragon به آن رسیده‌اند)، این نگرانی وجود دارد که سامسونگ ممکن است تراشه را از سری Galaxy S23 کاهش دهد. . ظاهراً این چیزی است که وقتی چیپست بیش از حد گرم می شود اتفاق می افتد.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا