اخبار فناوری

آیا تفاوت بین گلکسی اس 23 و گلکسی اس 22 سامسونگ فقط در تراشه خواهد بود؟

به نظر می رسد سال 2023 باید سالی ساده برای پرچمداران سامسونگ باشد، همانطور که در مورد آیفون 14 اتفاق افتاد، شاید حتی هیجان انگیزتر! در جدیدترین شایعات مشاهده می شود که تفاوت گلکسی اس 23 و گلکسی اس 22 سامسونگ احتمالا تنها در تراشه خواهد بود. البته گلکسی اس 23 به مدل پایه و مدل پلاس خانواده پرچمدار جدید سامسونگ گلکسی اس 2023 اشاره دارد.

تفاوت گلکسی اس 23 و اس 22

امسال، ارتقاء از مدل پایه آیفون 13 به آیفون 14 واقعاً یکی از ساده ترین ارتقاها است. آنقدر پیش رفته است که بسیاری از منتقدان آیفون 14 را حتی آیفون 13 اس می نامند. حتی تراشه این دو دستگاه نیز تقریباً یکسان است.

به نظر می رسد اکثر تولیدکنندگان بزرگ به طرح های قدیمی خود پایبند هستند و برای نوآوری تنبل هستند. این مورد سامسونگ بیش از هر زمان دیگری است.

سری گلکسی اس همچنان پرچم‌دار واقعی این شرکت است و برای طرفداران سامسونگ که هنوز نمی‌خواهند با یک گوشی تاشو استفاده کنند، همچنان تنها گزینه پرچم‌دار است.

کسانی که مشتاقانه منتظر گلکسی S23 هستند ممکن است با یک سورپرایز بد روبرو شوند. به گفته یک افشاگر برجسته، سری S23 یک ارتقاء چشمگیر نخواهد بود.

در توییتی از IceUniverse، می‌بینیم که «فقط تراشه» در S23/S23+ تغییر کرده است. Galaxy S23 Ultra تغییرات بیشتری را فراتر از قسمت های داخلی خود، یعنی نمایشگر و دوربین اصلی، مشاهده خواهد کرد. با این حال، آیا این کافی خواهد بود؟

دوربین گلکسی اس 22

احساس عمومی در جامعه فناوری این است که گوشی های هوشمند در سال های اخیر کمی خسته کننده شده اند. تراشه‌های جدیدتر و مگاپیکسل‌های بیشتر می‌تواند یک مزیت بزرگ باشد، اما اساساً ما شاهد پیشرفت قابل‌توجهی نبوده‌ایم.

گاه به گاه دستگاهی وجود دارد که برای مدتی همه چیز را تکان می دهد، اما در دنیای اندروید و اپل، اکثریت قریب به اتفاق گوشی ها به سختی پیشگام هستند.

البته هنوز باید منتظر ماند و دید که گلکسی اس 23 و گلکسی اس 23 پلاس چه تفاوت های دیگری با گلکسی اس 22 و گلکسی اس 22 پلاس خواهند داشت. نطر شما چی هست؟ آیا فکر می کنید پیش بینی جهان یخی درست است؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا