اخبار فناوری

آپدیت One UI 5.1 سامسونگ ابتدا برای کدام گوشی منتشر می شود؟

چند سال پیش که در آن نسخه های فرعی رابط کاربری سامسونگ ارائه شد. به عنوان مثال، One UI 4.1 سال گذشته منتشر شد. اکنون که مدتی از انتشار گسترده و اولیه اندروید 13 و One UI 5.0 توسط سامسونگ می گذرد، شایعاتی در مورد One UI 5.1 به گوش می رسد. امروزه پاسخ یکی از مهمترین سوالات در این زمینه داده شده است، پاسخ این است که به روز رسانی به UI 5.1 سامسونگ برای کدام گوشی اول عرضه می شود؟

به روز رسانی Samsung One UI 5.1

همانطور که احتمالاً در اخبار روزانه ما خوانده اید، اکثر مدل های واجد شرایط سامسونگ قبلاً به One UI 5.0 به روز شده اند. طبق آنچه شنیده ایم، به نظر می رسد که نسخه جدید رابط کاربری سامسونگ، One UI 5.1، در شرف انتشار است. پیش بینی می شود عرضه این رابط کاربری تا پایان زمستان امسال آغاز شود.

یکی از اولین گوشی هایی که با این رابط کاربری پیش فرض عرضه می شود، سری گلکسی اس 23 است. هنوز دقیقاً مشخص نیست که این رابط کاربری چه پیشرفت هایی دارد، اما به احتمال زیاد به عنوان یک نسخه اصلاح شده برای One UI 5.0 ظاهر می شود. البته این حدس را از نام آن می توان فهمید.

اما بیایید به پاسخ سوالی که مطرح کردیم برسیم. گفته می شود پرچمدار گوشی تاشو سامسونگ اکنون عرضه می شود گلکسی زد فولد 4 چند ماه پیش معرفی شد و با One UI نسخه 5.1 در حال تست است.

در نتیجه، حدس زده می شود که Galaxy Z Fold 4 یکی از اولین دستگاه هایی باشد که این ارتقا را دریافت می کند. این گوشی تاشو قبل از دریافت آپدیت اندروید 13 به صورت پیش فرض با سیستم عامل اندروید 12 و رابط کاربری One UI 4.1 عرضه شد. از آنجا، این گوشی اولین تلفن همراه سامسونگ با One UI 4.1 بود و نسخه پریمیوم One سال گذشته شامل بهینه سازی هایی برای مدل های تاشو بود، اصلا بعید نیست که جایگاه ویژه ای برای One UI 5.1 داشته باشد.

البته مدل هایی غیر از سری گلکسی اس 23 و زد فولد 4 نیز این آپدیت را دریافت خواهند کرد. این ارتقا همچنین بر روی مدل‌های گلکسی S22 آزمایش می‌شود و انتظار می‌رود که تنها چند روز پس از عرضه گلکسی S23 برای آن‌ها نیز عرضه شود.

نظر شما چیه؟ آیا منتظر آپدیت جدید سامسونگ هستید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا