اخبار فناوری

آپدیت MIUI 14 Poco X3 Pro به زودی: به روز رسانی اندروید 13

بسیاری از کاربران Poco X3 Pro منتظر آپدیت هستند MIUI 14 هستند. در حال حاضر، انتظار می رود این به روز رسانی در آینده بسیار نزدیک منتشر شود. MIUI 14 آخرین نسخه رابط کاربری شیائومی است. که ویژگی های جدیدی را برای گوشی های هوشمند این شرکت به ارمغان می آورد. یکی از قابل توجه ترین تغییرات در این نسخه از MIUI طراحی تمیزتر و به روزتر از نسخه های قبلی است.

آپدیت Poco X3 Pro MIUI 14 در آینده ای نزدیک منتشر خواهد شد

گفته می شود شیائومی در طراحی و توسعه MIUI 14 به زیبایی UI توجه زیادی کرده است. این نسخه همچنین با اندروید 13 سازگار است. این به MIUI 14 اجازه می دهد تا بهینه تر و سریع تر کار کند. این رابط کاربری نیز بهبودهایی را به خود دیده است. این نسخه قرار است برنامه ها را سریعتر از MIUI 13 بارگذاری کند و عمر باتری را بهبود بخشد. اکنون MIUI 14 برای پوکو ایکس 3 پرو آماده است؛ و به زودی منتشر خواهد شد.

Muya 14 برای Poco X3 Pro

Poco X3 Pro در سال 2021 معرفی شد و از نمایشگر LCD 6.67 اینچی با نرخ رفرش 120 هرتز استفاده می کند.این تلفن هوشمند به قدرت پردازشی خود از طریق تراشه نیاز دارد. اسنپدراگون 860 آوردن. این دستگاه تاکنون 1 آپدیت اندروید و 2 آپدیت MIUI دریافت کرده است. آخرین آپدیت این گوشی هوشمند با نسخه V13.0.9.0.SJUMIXM به دست کاربران رسیده است.

سایت اینترنتی شیائومی او در آخرین گزارش خود مدعی شده است که آپدیت MIUI 14 برای POCO X3 Pro آماده است و در آینده «خیلی نزدیک» منتشر خواهد شد. میلیون ها کاربر Poco X3 Pro این به روز رسانی را دریافت خواهند کرد. MIUI 14 و Android 13 آخرین به روز رسانی های اصلی این گوشی هوشمند خواهند بود.

POCO X3 Pro

شاید از خود بپرسید که این به روز رسانی چه زمانی برای همه مناطق در دسترس خواهد بود؟ باید گفت که در حال حاضر آپدیت جدید Poco X3 Pro برای همه مناطق آماده نیست. آخرین نسخه ها V14.0.0.3.TJUEUXM (اروپا)، V14.0.0.2.TJUINXM (هند)، V14.0.0.1.TJUIDXM (اندونزی) و V14.0.1.0.TJUMIXM (جهانی) هستند. انتظار می‌رود این به‌روزرسانی تا چند روز دیگر برای کاربران POCO Pilots منتشر شود.

آپدیت اندروید 13 پوکو اف 4 و شیائومی 11 تی با رابط کاربری MIUI 14 رسما منتشر شد.

نظر شما در مورد رابط کاربری جدید شیائومی چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا