اخبار فناوری

آپدیت MIUI 14 مدل جهانی شیائومی ردمی نوت 9s و نوت 9 پرو رسما ارائه شد.

آپدیت جدید MIUI 14 شیائومی به 2 گوشی پرفروش سری Redmi Note 9 رسیده است.این دو دستگاه شامل Redmi Note 9s و Redmi Note 9 Pro هستند. متأسفانه این آپدیت بر اساس اندروید 12 توسعه یافته است. این بدان معناست که آپدیت اندروید 13 به این دو دستگاه نخواهد رسید.

آپدیت MIUI 14 برای شیائومی Redmi Note 9s و Note 9 Pro

متاسفانه آخرین آپدیت شیائومی محدود به چند کاربر است.به گفته شیائومی، این برند به‌روزرسانی MIUI 14 را برای Redmi Note 9 Pro و Redmi Note 9S منتشر کرده است. این آپدیت برای مدل جهانی این دو دستگاه در دسترس خواهد بود.

همانطور که گفتیم این آپدیت به جای اندروید 13 بر پایه اندروید 12 است. اگر به خاطر داشته باشید این گوشی ها با اندروید 10 عرضه شده اند. با دریافت آپدیت اندروید 12 به پایان تعهد به روز رسانی نرم افزار پایه 2 ساله رسیده اند و دیگر واجد شرایط نخواهند بود. برای اندروید 13.

به روز رسانی MIUI 14

به روز رسانی MIUI 14

اگر می‌خواهید یک کاه ببینید، به‌روزرسانی MIUI 14 سومین به‌روزرسانی مهم MIUI آنها از زمان عرضه با MIUI 11 است.

همانطور که قبلا ذکر شد، این به روز رسانی فقط برای آزمایش کنندگان Mi Pilot در دسترس است. طی چند هفته آینده باید برای کاربران عادی تحت برنامه «Stable Beta» و به دنبال آن نسخه نهایی «Stable» برای همه کاربران منتشر شود.

بنابراین، این به روز رسانی باید تا اواسط اردیبهشت به دست اکثر کاربران برسد. آیا ردمی نوت 9 اس یا نوت 9 پرو دارید؟ آیا این آپدیت را دریافت کردید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا