اخبار فناوری

آپدیت iOS 17 برای کدام آیفون ها ارائه نشده است

با هر نسل از به روز رسانی ارائه شده، برخی از دستگاه ها به روز نمی شوند و از دایره پشتیبانی شرکت حذف می شوند. البته با توقف آپدیت سیستم عامل، آپدیت امنیتی همچنان برای مدتی منتشر می شود، اما در هر صورت هر دستگاه در ایستگاه یکی از هلدینگ سیستم ها از قطار پشتیبانی خارج می شود. امشب می خواهیم این را ببینیم آپدیت iOS 17 برای کدام آیفون ها ارائه نمی شود. آپدیتی که احتمالا در ابتدای پاییز 1402 به صورت نهایی و رسمی ارائه خواهد شد.

آپدیت iOS 17

سیاست آپدیت طولانی مدت اپل برای بسیاری از کاربران جذاب است. اگرچه دریافت به‌روزرسانی جدید در دنیای اپل (یا شاید هر اکوسیستم دیگری) لزوماً به معنای دریافت همه ویژگی‌های جدید نیست و در نسل‌های اخیر ممکن است بیشتر به‌روزرسانی‌های امنیتی به‌روزرسانی باشد، اما همچنان از بسیاری از برندهای اندروید دلگرم‌کننده‌تر است. .

اپل به طور متوسط ​​5 به روز رسانی سیستم عامل اصلی را برای آیفون های خود منتشر می کند. البته سال ها بوده که این حمایت ها بیشتر شده است.

سال گذشته، با آپدیت iOS 16، این آیفون 7 و آیفون 7 پلاس بودند که از قطار آپدیت خارج شدند. اینها محصولات پرچمدار اپل در سال 2016 بودند.

آیفون ایکس و آیفون 8 پلاس

آیفون ایکس و آیفون 8 پلاس

وقتی به سال 2017 می رسیم، پذیرش آن برای بسیاری از کاربران دشوار است آیفون X و سری آیفون 8 هم در همان زمان معرفی شد، اما تمام شد، با هم معرفی شدند!

طراحی جدید آیفون ها که تقریبا یکی از بزرگ ترین تغییرات طراحی تاریخ اپل است، با آیفون X معرفی شد که حداقل قیمت آن 1000 دلار بود و این خود یک شوک بود.

با این حال، اپل این عدد را برای اولین آیفون با صفحه نمایش OLED باریک، طراحی دوربین جدید، شاسی فولاد ضد زنگ، تشخیص چهره سه بعدی و دوربین های جدید اعلام کرد و وقتی آن را در دست گرفتید، مشخص بود که گوشی جدید را دارید. نسل آیفون . نسلی که هنوز به اصطلاح «آبروی» دارد و خرید و فروش می شود.

اپل احتمالاً امکان دانلود برنامه ها از فروشگاه های شخص ثالث را در iOS 17 فراهم می کند

با این حال، سال 2023 سال خوبی برای آیفون های 2017 نیست. آپدیت iOS 17 برای آیفون X، آیفون 8 و آیفون 8 پلاس ارائه نخواهد شد. البته این یک اعلام رسمی از سوی اپل نیست، اما درصد دقت آن بالاست. این دستگاه ها قبلاً آخرین به روز رسانی سیستم عامل یعنی iOS 16.3 را دریافت کرده اند، اما احتمالاً در این iOS 16 بازنشسته خواهند شد.

آیا شما از این محصولات استفاده کرده اید؟ نظر شما در مورد عملکرد آپدیت اپل چیست؟

اولین گزارش iOS 17 اپل با نکاتی از سری آیفون 15 منتشر شده است

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا