اخبار فناوری

آپدیت جدید Galaxy S22 برای رفع مشکلات جزئی منتشر شد

سامسونگ همیشه از طریق به روز رسانی نرم افزاری گوشی های هوشمند خود را به ویژگی های جدید مجهز می کند و حتی در صورت بروز مشکلات خاص آن ها را اصلاح می کند. بر اساس گزارش ها، آپدیت جدید گلکسی اس 22 برای رفع مشکلات جزئی منتشر شده است. با مایفون مگ با من بودن.

آپدیت جدید گلکسی S22 برخی از مشکلات را برطرف می کند…!

چند ماه قبل از انتشار سریال گلکسی اس 22 ادامه بده با این حال، این دستگاه ها هنوز هم به لطف سامسونگ و به روز رسانی های سریع آن بسیار محبوب هستند. این شرکت کره ای با ارائه به روز رسانی برای گوشی های هوشمند خود، پشتیبانی کلی عالی و مشکلات گرمایشی را کاهش داده است. اما طبق معمول، گلکسی اس 22 به عنوان پرچمدار فعلی سامسونگ، با آپدیت های جدید بسیار بهتر عمل می کند.

اخیراً این شرکت به‌روزرسانی جدید دیگری را برای گلکسی S22، Galaxy S22 Plus و Galaxy S22 Ultra منتشر کرده است. همانطور که انتظار دارید، هدف از این به روز رسانی بهبود تجربه کلی و بهینه سازی و رفع برخی از مشکلات آن است. البته لازم به ذکر است که این به روز رسانی در حال حاضر تنها برای نسخه های گلکسی اس 22 مجهز به تراشه نسل اول اسنپدراگون 8 کوالکام در دسترس است. کسانی که از نسخه Exynos 2200 استفاده می کنند برای دریافت این آپدیت جدید باید کمی بیشتر صبر کنند. اما ما مطمئن هستیم که این به روز رسانی در نهایت برای همه کاربران منتشر خواهد شد.

آپدیت جدید گلکسی اس 22

همانطور که گفته شد، آپدیت جدید با اصلاحات جزئی برای سری GALAXY S22 در حال انتشار است. نسخه به روز رسانی جدید دارای شماره S90xEXXU2AVE4 است. توجه داشته باشید که X برای نوع گوشی شما استفاده می شود. لازم به ذکر است که این آپدیت قبلا در بسیاری از کشورها منتشر شده است و با حجم تنها 350 مگابایت حکایت از تغییرات جزئی دارد.

این به‌روزرسانی هنوز ادامه دارد، بنابراین ممکن است چند روز طول بکشد تا به همه دستگاه‌های واجد شرایط برسد. این به روز رسانی شامل اصلاحات امنیتی برای گوشی های هوشمند است. متأسفانه سامسونگ از این آسیب پذیری ها نامی نبرده و تنها گفته است که اکنون رفع شده است. علاوه بر این، این به روز رسانی بهبودهایی را در پایداری کلی دستگاه به ارمغان می آورد. همانطور که به وضوح می بینید، این شرکت سیاستی دارد که تغییرات را با اطلاعات محرمانه عمومی می کند. در حال حاضر، ما فقط می توانیم به عملکرد آن برای بهبود تجربه کاربری تکیه کنیم.

سامسونگ چند به‌روزرسانی برای گلکسی اس 22 ارائه می‌کند؟ پشتیبانی تا 2027!

این شرکت معمولاً به‌روزرسانی‌ها را به طور منظم منتشر می‌کند. اما روال تعمیر گوشی های هوشمند سری S22 کمی متفاوت است. همچنین، ما فقط می‌توانیم فرض کنیم که این شرکت ممکن است برخی از مشکلات را در به‌روزرسانی قبلی پیدا کرده باشد. این می تواند یک آسیب پذیری بزرگ یا یک مشکل عملکرد باشد. زیرا این شرکت به سرعت به‌روزرسانی‌هایی را با اصلاحات نامشخص ارائه می‌کرد. این شرکت احتمالاً نتوانسته منتظر انتشار به‌روزرسانی پچ ژوئن باشد که احتمالاً در چند هفته آینده در دسترس خواهد بود.

مطابق با GizChina، از طریق قسمت تنظیمات و قسمت به روز رسانی نرم افزار می توانید بررسی کنید که آیا این به روز رسانی منتشر شده است یا خیر. در مورد سری Galaxy S22 با تراشه اگزینوس 2200، احتمالا چند هفته طول می کشد تا این به روز رسانی نیز در دسترس قرار گیرد. با این حال، هنوز هم ممکن است که مشکلات رفع شده فقط بر نسخه اسنپدراگون تأثیر بگذارد و این تنها با گذشت زمان مشخص خواهد شد.

ممکن است اکنون زمان خرید سری گلکسی اس 22، به خصوص اس 22 پلاس باشد. با این حال قیمت آنها در حال کاهش است. گفته می شود که این شرکت در اواخر سال جاری گلکسی اس 22 FE را عرضه خواهد کرد و شایعات متعدد دیگری نیز در مورد آن وجود دارد.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا