اخبار فناوری

آپدیت اندروید 13 شیائومی ردمی نوت 10 پرو با رابط کاربری MIUI 14 ارائه شد

دو سال پیش بود Redmi Note 10 Pro این گوشی به طور رسمی با صفحه نمایش 120 هرتزی S-AMOLED و اسنپدراگون 732G معرفی شد. این دستگاه در هنگام عرضه با اندروید 11 عرضه شد. سال گذشته آپدیت MIUI 13 برای Redmi Note 10 Pro با اندروید 12 منتشر شد. حالا نوبت دومین آپدیت اصلی این دستگاه است. به تازگی آپدیت اندروید 13 شیائومی ردمی نوت 10 پرو با رابط کاربری MIUI 14 منتشر شده است که جدیدترین تجربه کاربری شیائومی را برای کاربران این دستگاه به ارمغان می آورد.

آپدیت اندروید 13 برای شیائومی ردمی نوت 10 پرو گلوبال

آخرین به روز رسانی برای مدل کلی Redmi Note 10 Pro همراه با نسخه V14.0.1.0.TKFMIXM. به طور طبیعی، به‌روزرسانی به صورت دسته‌ای منتشر می‌شود، بنابراین ممکن است برخی از شما قبلاً به‌روزرسانی را داشته باشید. با گذشت زمان، این به روز رسانی به صورت OTA برای همه کاربران ارائه می شود.

مشکلات دوربین Redmi Note 10 Pro

همانطور که در بالا گفتیم، خوشبختانه MIUI 14 برای Redmi Note 10 Pro با سیستم عامل اندروید 13 سازگار است، شیائومی همچنین این رابط کاربری را با اندروید 12 برای برخی از محصولات خود ارائه می دهد.

این به‌روزرسانی شامل چندین ویژگی جدید است، مانند مجوزهای منحصربه‌فرد برای کنترل دسترسی برنامه به میکروفون یا دوربین دستگاه، جابه‌جایی سریع بین منابع صوتی، حالت تاریک پیشرفته با کاغذدیواری‌های پویا و موارد دیگر.

یکی از قابل‌توجه‌ترین ویژگی‌های جدید MIUI 14 اضافه شدن یک سیستم مدیریت رم مبتنی بر هوش مصنوعی است که هدف آن بهینه‌سازی استفاده از منابع دستگاه و اطمینان از عملکرد بدون وقفه دستگاه‌ها، برنامه‌ها و فرآیندها است. این باید منجر به تعویض سریعتر برنامه و افزایش عملکرد کلی شود.

انفجار Redmi Note 10 Pro هنگام شارژ. باز هم حادثه و باز هم سرخپوستان!

نرم‌افزار جدید آب‌وهوا، نرم‌افزار دوربین بهبودیافته و نمایشگر مصرف انرژی بازطراحی‌شده برخی از به‌روزرسانی‌ها و ویژگی‌های جدید ارائه‌شده توسط MIUI 14 هستند. بهبودهای امنیتی جدیدی نیز در ارتقاء گنجانده شده است، از جمله مجوزهای برنامه بهبودیافته و داشبورد حریم خصوصی جدید.

آیا ردمی نوت 10 پرو دارید؟ آیا آپدیت اندروید 13 را دریافت کرده اید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا