اخبار فناوری

آپدیت اندروید 13 سامسونگ گلکسی A73 رسما منتشر شد: رابط کاربری One UI 5.0

پس از راه اندازی آپدیت اندروید 13 گلکسی A53 و گلکسی A33 در سامسونگ اکنون نوبت برادر بزرگتر و گرانتر آنهاست که اولین دوربین 108 مگاپیکسلی را به خانواده گلکسی A آورد. بله، امروز آپدیت اندروید 13 سامسونگ گلکسی A73 رسما منتشر شد و رابط کاربری One UI 5.0 برای آن در دسترس است. کاربران

آپدیت اندروید 13 گلکسی A73

به روز رسانی پایدار اندروید 13 برای گلکسی A73 5G سامسونگ همراه با نسخه A736BXXU2BVK2. با این حال، وصله امنیتی نوامبر 2022 در این به روز رسانی گنجانده نشده است. به‌روزرسانی جدید در مالزی منتشر شده است و ما انتظار داریم در روزهای آینده برای سایر کشورها نیز عرضه شود.

اگر کاربر گلکسی A73 5G هستید، می‌توانید با رفتن به تنظیمات » به‌روزرسانی نرم‌افزار و ضربه زدن روی Download and install، به‌روزرسانی پایدار اندروید 13 را با One UI 5.0 نصب کنید.

آپدیت اندروید 13 گلکسی A53

آپدیت اندروید 13 گلکسی A53

به‌روزرسانی اندروید 13 سامسونگ برای گلکسی A73 یک طراحی رابط کاربری اصلاح‌شده را به ارمغان می‌آورد که شامل ویجت‌های گروهی، اجرای بهتر Material You با عملکرد پالت رنگ و نمادهای برنامه بزرگ‌تر برای اطلاعیه‌ها است. تغییرات جزئی در منوی تنظیمات و تغییرات سریع در تنظیمات وجود دارد.

سامسونگ همچنین تمامی اپلیکیشن ها را در One UI 5.0 بهبود بخشیده است. عملکرد OCR برنامه های داخلی دوربین، گالری و صفحه کلید می تواند متن را از تصاویر استخراج کند. صفحه کلید سامسونگ همچنین ایموجی ها، شکلک های متحرک و ایموجی های واقعیت افزوده را به همراه دارد. عملکرد، نرمی رابط کاربری و انیمیشن ها بهبود یافته اند.

گلکسی A73 دارید؟ آیا آپدیت اندروید 13 را دریافت کرده اید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا