اخبار فناوری

آپدیت اندروید 13 سامسونگ به اولین گوشی کوچک تاشو 5G این شرکت می آید: One UI 5.0 برای Galaxy Z Flip 5G

انتظار می رود سرعت بالای کره ای ها در انتشار آپدیت اندروید 13 پیشتاز سایر برندهای اندرویدی باشد. اگرچه کارگران یقه آبی آسیایی همچنان در این زمینه از اپل عقب هستند، اما فاصله را کم کرده اند. امشب، آپدیت اندروید 13 سامسونگ اولین گوشی کوچک تاشو 5G این شرکت را ارائه کرد و One UI 5.0 برای Galaxy Z Flip 5G آماده است.

آپدیت اندروید 13 سامسونگ برای Galaxy Z Flip 5G

سامسونگ معرفی رابط کاربری جدید رابط کاربری 5.0 و جدیدترین دستگاهی که به‌روزرسانی مبتنی بر اندروید 13 را دریافت کرد، گلکسی زد فلیپ 5G است که چند ماه پس از نسل اول Z Flip اصلی در سال 2020 عرضه شد.

Galaxy ZFlip 5G

Galaxy ZFlip 5G

گفته می‌شود که این به‌روزرسانی در حال حاضر منحصر به مدل 5G است، اگرچه سامسونگ طبق برنامه رسمی انتشار به‌روزرسانی One UI 5.0 این به‌روزرسانی را به مدل LTE نیز خواهد آورد. دارندگان Galaxy Z Flip 5G در اروپا گزارش داده اند که این به روز رسانی برای گوشی های آنها در دسترس است و می توانیم انتظار داشته باشیم که این به روز رسانی در مناطق بیشتری در روزهای آینده منتشر شود.

آخرین به‌روزرسانی One UI 5.0 احتمالاً آخرین به‌روزرسانی اصلی سیستم عامل برای دو مدل نسل اول Galaxy Z Flip خواهد بود. اگر به خاطر داشته باشید، هر دو دستگاه با One UI 2.1 مبتنی بر اندروید 10 در سال 2020 راه اندازی شدند و سامسونگ در آن زمان وعده سه به روز رسانی سیستم عامل اصلی را داده بود.

نظر شما در مورد عملکرد سامسونگ در انتشار آپدیت اندروید 13 چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا