اخبار فناوری

یکی از ویژگی های مهم اندروید 14 گوگل: داشتن 2 نسخه از یک نرم افزار یا شبیه سازی

امروز اولین پیش نمایش توسعه دهندگان است اندروید 14 منتشر شد. طبیعتاً کاربران علاقه مند به بررسی آخرین نسخه اندروید به آنجا سر می زنند و ویژگی های جدید آن را بررسی می کنند. باید گفت که یکی از ویژگی های مهم اندروید 14 گوگل این است که می توانید 2 نسخه از یک نرم افزار یا کلون داشته باشید.

ویژگی اندروید 14 گوگل

اندروید 14 می‌تواند به شما امکان شبیه‌سازی اپلیکیشن‌ها و ورود همزمان با دو حساب کاربری را بدهد. این ویژگی می تواند برای برنامه های مالی یا شبکه های اجتماعی مفید باشد. قبلا شرکت های مختلف اندرویدی این قابلیت را ارائه می کردند، اما اکنون که در خود اندروید پیش فرض است، در دستگاه های بیشتری قابل ارائه است.

برخی از برندهای اندرویدی قابلیت Mirroring اپلیکیشن را ارائه می دهند. آنها نام های مختلف و عملکرد کمی متفاوت دارند، اما فرض اصلی یکسان است: شما می توانید دو نمونه از یک برنامه داشته باشید، هر کدام با یک حساب کاربری جداگانه. این به شما اجازه می دهد، برای مثال، با دو حساب به طور همزمان به یک شبکه اجتماعی متصل شوید.

آپدیت اندروید 14

آپدیت اندروید 14

اکنون به نظر می رسد که گوگل با ایده ایجاد یک ویژگی مشابه به طور مستقیم در اندروید 14 بازی می کند. به لطف برخی کدهای کشف شده، می دانیم که با فعال کردن پرچم ویژه آن در سیستم عامل جدید گوگل، ویژگی “Clone Apps” فعال می شود. در منوی تنظیمات

عملکرد کلی آن بسیار شبیه به مدل های دیگر ارائه شده توسط برندهای دیگر است. می توانید دو نمونه از یک برنامه ایجاد کنید و با حساب های مختلف وارد هر کدام شوید.

متأسفانه، از آنجایی که این یک ویژگی در توسعه است، بسیار محدود به نظر می رسد. شما باید برنامه هایی را که می خواهید کلون کنید با استفاده از ابزارهای توسعه دهنده تعریف کنید که این یک مانع بزرگ برای کاربر عمومی است. علاوه بر این، هنگامی که برنامه ها راه اندازی می شوند، سیستم به اندازه کافی آنها را متمایز نمی کند. به عنوان مثال، هیچ آیکون قابل تنظیم یا برچسب خاصی روی آن وجود ندارد. بنابراین ممکن است به طور تصادفی حساب اشتباهی را باز کنید که آزاردهنده است.

به طور معمول، ویژگی‌هایی مانند اینها در پیش‌نمایش توسعه‌دهنده معرفی می‌شوند و سپس تغییر یا حذف می‌شوند. با توجه به اینکه شواهدی از این ویژگی از اندروید 12 وجود دارد و گوگل در حال اصلاح آن است، این نشان می دهد که ممکن است این ویژگی را در نسخه پایدار اندروید 14 ببینیم. با این حال، هنوز خیلی زود است که بگوییم چه چیزی به صورت دائمی باشد، بنابراین همه چیز می تواند تغییر کند

نطر شما چی هست؟ آیا این ویژگی برای شما جذاب است؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا