اخبار فناوری

گوگل قصد دارد ساختمان اداری جدیدی را با قیمت 2.1 میلیارد دلار خریداری کند

گوگل اخیراً از سرمایه گذاری قابل توجهی در برنامه های توسعه دفتر نیویورک خود خبر داده است. زیرا این شرکت ها قصد خرید یک ساختمان اداری در منهتن را به قیمت 2.1 میلیارد دلار دارند. محوطه جدید ترمینال سنت جانز منهتن ، که در حال حاضر توسط غول جستجو اجاره شده است ، انتظار می رود در اواسط سال 2023 افتتاح شود. این ساختمان همچنین بخشی از 1.7 میلیون فوت مربع جدید Google Zone در میدان هادسون خواهد بود.

ساختمان اداری جدید گوگل

طبق گزارشات روزنامه وال استریتخرید ترمینال سنت جان گران ترین فروش ساختمان اداری در ایالات متحده از زمان شروع شیوع کرونا تقریبا دو سال پیش است. این ساختمان بزرگترین دفتر Google در خارج از مقر این شرکت در کالیفرنیا خواهد بود.

با استفاده از خرید ساختمان در سه ماهه اول سال 2022 ، این گزینه 55.9 میلیارد دلار سرمایه عظیم از جمله زمین و ساختمان به شرکت مادر اضافه می کند ، که در حال حاضر متعلق به Alphabet است. این رقم شامل 2.4 میلیارد دلار خرید ساختمان چلسی مارکت در سال 2018 است.

این فضا به لطف طراحی فلسفی خود ، “ساختمان بسیار پایدار ، سازگار و متصل” را فراهم می کند و به کارمندان اجازه می دهد تا با طبیعت ارتباط نزدیک تری داشته باشند. طراحی مفهومی این سازه شامل فضاهای مختلف در فضاهای باز و همچنین اتصال مجدد محله میدان هادسون به ساحل مجاور است.

ساختمان اداری جدید گوگل

ساختمان اداری جدید گوگل

ویلیام فلوید ، مدیر روابط عمومی و روابط عمومی در گوگل ، در مورد ساختمان جدید شرکت گفت:

“ما می دانیم که مردم ما باید با هم کار کنند تا واقعاً خوشحال و مولد باشند. “به دلیل این نیاز به همکاری ، ما بیشتر و بیشتر در فضای اداری سرمایه گذاری کردیم.

بدیهی است که مدلهای ترکیبی کار به دلیل شیوع کرونا محبوب شده اند. همچنین شرکت ها باید فضاهای اداری خود را مجددا ارزیابی کنند که منجر به تخلیه بسیاری از کالاها به نفع دورکاری می شود.

گوگل همچنین اخیراً از بازگشت کامل کارکنان خود به آژانس های کاریابی خبر داد. تا ژانویه به تعویق افتادبه فراتر از آن ، مدیرعامل سوندار پیچای قبلاً فاش کرد که اکثر کارکنان حدود سه روز را در دفتر و دو روز دیگر را از راه دور صرف خواهند کرد. فرهنگ کار گوگل ، پس از شیوع ، 20 درصد نیروی کار را که در خانه کار می کنند ، شامل می شود که ممکن است برای برخی از آنها دستمزد کمتری ایجاد کند.

در حالی که دورکاری می تواند تأثیر منفی بر بهره وری و نوآوری داشته باشد ، واضح است که با پیشرفت مشاغل ، مشاغل به طور فزاینده ای از راه حل ترکیبی استفاده خواهند کرد. به عنوان مثال ، مایکروسافت به اکثر کارکنان اجازه می دهد کمتر از 50 درصد در هفته در خانه کار کنند.

نظر شما در مورد ساختمان اداری جدید گوگل در منهتن در شهر نیویورک ، که این شرکت قصد دارد به زودی با مبلغ 2.1 میلیارد دلار بسازد ، چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا