اخبار فناوری

گوشی Honor 80 GT ماه آینده رسما معرفی خواهد شد

آنر اخیراً یک سری گوشی هوشمند جدید را روانه بازار کرده است آنر 80 شامل سه مدل استاندارد Pro و SE در چین معرفی شد. با این حال به نظر می رسد این شرکت قصد دارد در آینده نزدیک از گوشی جدیدی از این خانواده به نام Honor 80 GT رونمایی کند. طبق آخرین اطلاعات منتشر شده، انتظار می رود این دستگاه در دسامبر 2022 به طور رسمی معرفی شود.

گوشی Honor 80 GT

به نقل از وب سایت TechGoing و به گفته یک منبع آگاه چینی، گوشی هوشمند Honor 80 GT با صفحه نمایش تخت وارد بازار خواهد شد. یادآوری می کنیم که تمامی گوشی های Honor 80، 80 SE و 80 Pro به پنل های OLED با لبه های خمیده مجهز شده اند.

آنر 80 GT با تمرکز بر بازی، از نسل اول تراشه اسنپدراگون 8 پلاس استفاده خواهد کرد. به جز افشای تاریخ احتمالی رونمایی آنر 80 GT در ماه دسامبر، اطلاعاتی در مورد مشخصات داخلی این دستگاه منتشر نشده است.

این امکان وجود دارد که 80 GT دارای طراحی منحصر به فرد پنل عقب مانند Honor X40 GT با پردازنده اسنپدراگون 888 باشد. اطلاعات بیشتر در مورد مشخصات 80 GT احتمالاً در گزارش های بعدی منتشر خواهد شد.

گوشی Honor 80 GT

گوشی Honor 80 GT

گوشی هوشمند Honor 80 Pro به تازگی با تراشه Snapdragon 8 Plus Gen 1 معرفی شده است.این دستگاه از صفحه نمایش 6.78 اینچی OLED با حفره نمایش کپسولی بهره می برد. علاوه بر این، صفحه نمایش به لبه خمیده با وضوح 1224 در 2700 پیکسل مجهز شده است. این گوشی هوشمند دارای رابط کاربری Magic UI 7 مبتنی بر اندروید 12 است و تا 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی دارد.

آنر 80 پرو همچنین از ترکیب دوربین سلفی دوگانه 50 مگاپیکسلی + 2 مگاپیکسلی استفاده می کند. در پنل پشتی، دستگاه دارای یک دوربین اصلی 160 مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض 50 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی است. این دستگاه دارای باتری 4800 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 66 واتی است و برای امنیت بیشتر از حسگر اثر انگشت درون صفحه استفاده می کند.

نظر شما در مورد معرفی احتمالی گوشی Honor 80 GT تا ماه آینده چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا