اخبار فناوری

گوشی Cat S75 با اتصال ماهواره ای دو طرفه، Dimension 930 و Android 12 رسما معرفی شد.

اگرچه کوالکام و سامسونگ مودم های ارتباطی ماهواره ای دو طرفه خود را با این نام به بازار عرضه می کنند ماهواره اسنپدراگون و اگزینوس 5300 این شرکت مدیاتک است که اولین تلفن مجهز به ارتباط دو طرفه از طریق ماهواره را عرضه می کند و در این زمینه ادعا می کند! امروز گوشی Cat S75 با اتصال ماهواره ای دو طرفه، Dimension 930 و اندروید 12 به صورت رسمی معرفی شد که نشان دهنده همکاری Bullitt Group و MediaTek است.

گوشی Cat S75 با اتصال ماهواره ای دو طرفه

گروه بولیت

گروه بولیت

همانطور که وعده داده بود، گروه Bullitt امروز از اولین گوشی با قابلیت اتصال ماهواره ای دو طرفه رونمایی کرد. این برند از تولید گوشی های بادوام برندهای مختلف مانند کت و موتورولا پشتیبانی می کند. 2 تا گوشی امروز Cat S75 و موتورولا Defy 2 را معرفی کرد که در این پست در مانتو S75 ما پرداخت می کنیم

قبل از ورود به مشخصات Cat S75 باید به معرفی آن بپردازیم اتصال مستقیم ماهواره ای توضیح دهید زیرا این یک نقطه فروش منحصر به فرد است. برخلاف فناوری ارتباط ماهواره ای آیفون 14 اپل فقط برای درخواست خدمات اضطراری، این فناوری به شما امکان می دهد از مکان های بدون پوشش مخابراتی، چه در وسط صحرا یا اقیانوس، به دوستان و خانواده پیام دهید.

شما قادر خواهید بود برای هر کاربر تلفن همراه پیامک ارسال کنید. بدون نیاز به تجهیزات یا نرم افزار خاصی آن را به صورت یک پیامک ساده دریافت خواهند کرد. اگر بخواهند به شما پاسخ دهند، باید از یک برنامه رایگان (برای iOS و اندروید موجود) استفاده کنند.

این تلفن دارای یک برنامه آزمایشی رایگان 3 ماهه به نام Bullitt Satellite Messenger Essentials است که شامل حداکثر 30 پیام مستقیم ماهواره ای در ماه است. پس از اتمام طرح آزمایشی، می توانید برای یکی از چندین طرح ثبت نام کنید که ارزان ترین آنها 5 یورو در ماه است. بسته به نیاز شما، برنامه های انعطاف پذیر و همه کاره نیز وجود خواهد داشت.

البته در مواقع ضروری نیز می توانید از گوشی استفاده کنید. به عنوان یک مشترک، شما همچنین 12 ماه دسترسی رایگان 27 ساعته به مراکز اورژانسی که توسط FocusPoint International اداره می‌شوند، دریافت می‌کنید.

همه اینها توسط تراشه NTN (یا شبکه های غیر زمینی) مدیاتک امکان پذیر شده است. این مودم ارتباطی ماهواره ای در چیپست قرار دارد سایز 930 قرار داده شده است این گوشی مجهز به 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است که به راحتی از طریق کارت microSD قابل افزایش است.

برند Bullitt ادعا می کند که به طول عمر دستگاه های خود چه در سخت افزار و چه در نرم افزار اهمیت می دهد. حداقل به نظر من بیشتر به اولی می چسبه تا دومی!

زیرا این گوشی Cat S75 با اندروید 12 عرضه می شود و در نهایت پس از 2 سال آپدیت امنیتی به اندروید 14 می رسد. علاوه بر این، 5 سال به روز رسانی امنیتی، 3 سال به روز رسانی سه ماهه و 2 سال به روز رسانی ضروری رعایت می شود.

Cat S75 با گواهی IP69K

تلفن مقاوم Cat S75 دارای گواهی IP69K است که در برابر جت های آب قدرتمند با دمای بالا مقاومت می کند.

این گوشی در برابر آب مقاوم است و می تواند 35 دقیقه شیرجه تا عمق 5 متری (16 فوت) زیر آب دوام بیاورد.

همچنین بر روی صفحات فولادی از ارتفاع 1.8 متر (6 فوت) آزمایش شده است و MIL-SPEC-810H برای دماهای شدید (30- درجه سانتیگراد / -22 درجه فارنهایت تا 75 درجه سانتیگراد / 167 درجه فارنهایت) آزمایش شده است. گرفت. همچنین در برابر رطوبت بالا، پاشش نمک و لرزش تا 24 ساعت مقاومت می کند.

اگر Cat S75 ناهموار از بیرون بیش از حد کثیف شود، تمیز نگه داشتن آن آسان است. می توانید آن را با آب و صابون بشویید یا از دستمال مرطوب الکلی استفاده کنید. نمای بیرونی با فناوری Hygiene Bullet+ پوشانده شده است، یک پوشش ویژه حاوی یون های نقره ضد میکروبی است.

صفحه نمایش توسط Gorilla Glass Victus محافظت می شود. اندازه صفحه نمایش 6.6 اینچ، رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل و با نرخ رفرش 120 هرتز کار می کند، همچنین دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در جلو قرار دارد.

دوربین های پشتی شامل یک ماژول اصلی 50 مگاپیکسلی (f/1.8)، یک دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی است. یک حالت زیر آب نیز وجود دارد که نشان می دهد Bullit به مقاومت در برابر آب خود اطمینان دارد. حتی میگه گوشی گارانتی داره حتی اگه 5 متر آب خراب بشه. هیچ برندی چنین تضمینی ارائه نمی دهد.

انرژی این گوشی را یک باتری 5000 میلی آمپری غیر قابل تعویض تامین می کند. این دستگاه از شارژ سیمی 15 واتی و همچنین شارژ بی سیم Qi پشتیبانی می کند.

قیمت کاپشن 75

Cat S75 Rugged Phone از امروز با قیمت 600 یورو / 550 پوند در دسترس است که شامل برنامه 3 آزمایشی برنامه پیام‌رسانی ماهواره‌ای است.

نطر شما چی هست؟ آیا این دستگاه اسلات را دوست دارید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا