اخبار فناوری

گوشی های OnePlus V Fold و V Flip مشاهده شده اند

رویداد 18 بهمن 1401 وان پلاس میزبان بسیاری از دستگاه ها خواهد بود. از اولین تبلت این شرکت گرفته تا مدل های مختلف موجود در مجموعه لوازم جانبی آن ها. به تازگی گوشی های OnePlus V Fold و V Flip مشاهده شده است، اما احتمال رونمایی از آنها در این رویداد آینده نامشخص است.

گوشی های تاشو OnePlus

ظاهرا این برند چینی گوشی هوشمند قصد دارد به زودی 2 گوشی هوشمند تاشو جدید را روانه بازار کند. طبق یک گزارش جدید، این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه اولین سری از گوشی های تاشو خود است که دارای 2 مدل کوچک و بزرگ (flip and fold) هستند.

ظاهراً اولین نفر به نام OnePlus V Flip و دومی با نام OnePlus V Fold ارائه شده است. به نظر می‌رسد این نام‌ها بر اساس قرارداد نام‌گذاری است که سامسونگ برای گوشی‌های تاشو خود ایجاد کرده است. در نتیجه می توان گفت که مدل تاشو گرانتر و بزرگتر و مدل فلیپ کوچکتر و ارزانتر خواهد بود.

با نگاهی به تصویری که با این گزارش به اشتراک گذاشته شده است، وان پلاس قبلا نام این دو دستگاه را ثبت کرده است. علاوه بر این، آزمایش داخلی هر دو یا حداقل یکی از آنها نیز آغاز شده است. به گفته منابع نزدیک، این آزمایشات داخلی در چندین منطقه از جمله اروپا انجام می شود.

متأسفانه، به جز لیست نام تجاری و نام گوشی، جزئیات دقیق تری در مورد این دو گوشی هوشمند تاشو مانند مشخصات سخت افزاری یا هر چیز دیگری وجود ندارد.

با این حال، این اولین بار نیست که می شنویم وان پلاس روی یک گوشی تاشو کار می کند. حدود 5 ماه پیش، گری چن، مدیر نرم افزار این برند، به عرضه یک گوشی تاشو با تیزر ویدئویی که مکانیسم لولا را در حال آزمایش نشان می داد، اشاره کرد.

اشاره مدیرعامل OnePlus به اولین گوشی تاشو این شرکت

لازم به ذکر است که اوپو اخیرا از سری N2 گوشی های تاشو خود و همچنین N2 Flip جدید که اولین مدل کوچک تاشو است رونمایی کرده است. بنابراین این امکان نیز وجود دارد که گوشی‌های تاشو بعدی OnePlus دارای مشخصات یا عناصر طراحی باشند که از شرکت مادرش قرض گرفته شده است. ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که در رویداد MWC 2023 بیشتر در مورد آن بشنویم، اما رونمایی رسمی در این رویداد بعید است.

نظر شما چیه؟ آیا منتظر سری OnePlus V هستید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا