اخبار فناوری

گوشی های تاشو هوآوی پرفروش ترین گوشی های چین هستند

شرکت تحقیقات بازار IDC گزارش جدیدی را به اشتراک گذاشته است که وضعیت بازار گوشی های هوشمند تاشو چین را بررسی می کند. بر اساس این آمار، گوشی های تاشو هوآوی پرفروش ترین گوشی های چین هستند. البته این بررسی فروش یک مدل نیست و کل فروش گوشی های تاشو در نظر گرفته شده است.

بازار گوشی های تاشو چین

بازار گوشی های تاشو در چین در سه ماهه چهارم سال 2022 بیش از 3 میلیون دستگاه فروخت. این آمار رشد قابل توجه 118 درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می دهد.

علاوه بر این، سهم فروش کلی گوشی های تاشو در بازار موبایل چین افزایش یافته است. این سهم از 0.5 درصد در سال 2021 به 1.2 درصد در سال 2022 افزایش یافته است. در این مدت هواوی با 47.4 درصد از سهم بازار گوشی های تاشو رتبه اول را به خود اختصاص داده است. به این معنی که از هر 2 گوشی هوشمند تاشو فروخته شده در چین، 1 مورد با برند هواوی مرتبط بوده است.

گوشی های تاشو چینی

گوشی های تاشو چینی

به لطف انواع گوشی های تاشو، از جمله دستگاه هایی مانند Pocket S، Mate Xs 2، P50 Pocket و حتی Mate X2، هواوی توانسته است چنین سهم بازار بالایی را به دست آورد.

در همین حال، سامسونگ با 16.5 درصد سهم بازار در رتبه دوم بازار قرار گرفت. این برند با گلکسی Z Flip 3، Galaxy Z Flip 4، Galaxy Z Fold 3، Galaxy Z Fold 4، Galaxy W23 و حتی Galaxy W23 Flip فروش بسیار خوبی داشت.

بالاخره یکی دیگر از برندهای چینی اوپو توانست عملکرد جالبی داشته باشد. این شرکت با سهم بازار 13.8 درصدی به سومین برند پرفروش گوشی هوشمند تاشو در بازار چین رسیده است. جالب اینجاست که این شرکت تنها با ۱ گوشی تاشو به نام Find N به این رتبه رسیده است.

گزارش IDC همچنین اضافه کرد که شرکت‌هایی که فروش خوبی در این بخش داشتند، گوشی‌های تاشو و تاشو کوچک و بزرگ را در کارنامه خود داشتند.

نظر شما درباره عملکرد برندهای مختلف در بازار گوشی های هوشمند تاشو چین چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا