اخبار فناوری

گوشی های ارزان قیمت Xiaomi Redmi A2 و Redmi A2 Plus معرفی شدند

ردمی دیروز از سری نوت 12 خود با عضوی جدید برای بازار جهانی رونمایی کرد. اکنون زمان 2 عضو بسیار اقتصادی است. به تازگی گوشی های ارزان قیمت شیائومی Redmi A2 و Redmi A2 Plus معرفی شده اند. این دستگاه‌های مقرون به صرفه و با مشخصات اولیه تلاش می‌کنند تا کاربران را در رده اقتصادی پوشش دهند.

Xiaomi Redmi A2 و Redmi A2 Plus

Redmi A2 و A2 Plus بسیار شبیه به هم هستند. افزونه‌های پلاس و پرو در گوشی‌های ارزان قیمت تفاوت چندانی ایجاد نمی‌کنند. به عنوان مثال، در اینجا افزونه پلاس یک حسگر اثر انگشت را در قاب پشتی اضافه می کند.

Redmi A2

Redmi A2

شیائومی ردمی A2 صفحه نمایش 6.52 اینچی با وضوح 720 در 1600 پیکسل یا HD+ است. در بخش سخت افزار پردازنده جدید مدیاتک هلیو جی 36 دارای 2 یا 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا توسط کارت حافظه است. 5G در این دستگاه پشتیبانی نمی شود.

دوربین دوگانه پشتی شامل یک دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و یک دوربین دوم با وضوح QVGA (کمتر از 1 مگاپیکسل) است. در واقع دوربین دوم فقط برای زیبایی در پشت دستگاه قرار می گیرد. دوربین سلفی یک مدل 5 مگاپیکسلی است که در داخل بریدگی قطره اشکی دستگاه قرار می گیرد.

یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 10 واتی در بخش منبع تغذیه وجود دارد. یک شارژر 10 واتی در جعبه موجود است و از طریق درگاه microUSB قدیمی دستگاه شارژ می شود. خوشبختانه جک 3.5 میلی متری هدفون وجود دارد.

در قسمت نرم افزار این گوشی اندروید 12 (Go Edition) را ارائه می دهد. هیچ اطلاعاتی در مورد مدت زمان به روز رسانی و نسخه رابط کاربری وجود ندارد.

Redmi A2 Plus

Redmi A2 Plus

Redmi A2 Plus دارای همان مشخصات است، اما حسگر اثر انگشت در قاب پشتی اضافه شده است. هر دو دستگاه در رنگ های سبز، آبی و مشکی قابل سفارش هستند.

قیمت این دستگاه ها هنوز مشخص نشده است، اما باید در محدوده قیمتی دو رقمی و زیر 100 دلار باشد.

نطر شما چی هست؟ آیا این دو دستگاه ارزان قیمت Redmi را دوست دارید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا