اخبار فناوری

گوشی مقاوم Motorola Defy 2 با اتصال ماهواره ای دو طرفه به طور رسمی معرفی شد

با هم دیدیم که گوشی گربه S75 با ارتباط دو طرفه ماهواره ای، ابعاد 930 و اندروید 12 به طور رسمی معرفی شدند. این گوشی توسط گروه Bullitt عرضه شده است و همین گروه گوشی بسیار مشابهی را با برند موتورولا تهیه کرده است. گوشی مقاوم موتورولا Defy 2 به طور رسمی با ارتباطات ماهواره ای دو طرفه معرفی شد که از تراشه مدیاتک نیز پشتیبانی می کند.

گوشی مقاوم موتورولا Defy 2

برند موتورولا متعلق به لنوو است و به تازگی گوشی هوشمند مقاوم جدیدی را روانه بازار کرده است. نام آن Defy 2 و به عنوان جانشین است چالش 2021 ارائه شده است.

علاوه بر این، Bullitt Group و Motorola Mobility یک دستگاه بلوتوث برای ارتباطات ماهواره ای Defy معرفی کرده اند.

در ارتباط با لینک ماهواره موتورولا Defy، یک وسیله جانبی بلوتوث را می بینیم که اتصال ماهواره ای را ارائه می دهد. دستگاه دارای یک حلقه اتصال مفید و همچنین دکمه های SOS فیزیکی و تأیید موقعیت مکانی است.

این دستگاه تست MIL-Spec 810H را گذرانده و دارای گواهی IP68 می باشد. این لوازم جانبی امکان ارسال پیام دو طرفه از طریق ماهواره را فراهم می کند. هرگونه پیام ارسالی یا دریافتی بدون هیچ هزینه ای از طرح پیام رسان ماهواره کسر خواهد شد.

گوشی Motorola Defy 2 و لوازم جانبی Defy Satellite Link از اولین سرویس ماهواره ای NTN (مستقیم به دستگاه) بر اساس استانداردهای 3GPP استفاده می کنند که پوشش بین المللی مقرون به صرفه و بدون درز را بر روی زیرساخت های موجود ارائه می دهد.

در غیر این صورت، شباهت های زیادی بین Motorola Defy 2 و Cat S75 وجود دارد. این دستگاه همچنین یک گوشی بادوام با گواهی IP68 و IP69K در برابر گرد و غبار، شن، خاک و آب است.

تست MIL-STD810H را برای مقاومت در برابر محیط های خشن پشت سر گذاشته است. این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که در برابر سقوط های مکرر بر روی صفحه فولادی مقاومت کند. این تلفن هوشمند همچنین دارای فناوری Hygiene+ است، به این معنی که می توان آن را با آب و صابون یا دستمال های الکلی تمیز و ضدعفونی کرد.

موتورولا DFi 2 صفحه نمایش 6.6 اینچی FHD+ با نرخ رفرش 120 هرتز و بریدگی قطره ای دارد. دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و دوربین پشتی سه گانه با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی ارائه می شود.

موتورولا Defy 2 زیر کاپوت یک پردازنده هشت هسته ای Mediatek Dimension 930 این گوشی به 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا از طریق اسلات کارت microSD مجهز شده است. انرژی این دستگاه توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 15 واتی و شارژ بی سیم Qi تامین می شود.

متاسفانه این گوشی با اندروید 12 عرضه می شود که با 2 سال آپدیت اصلی و پنج سال آپدیت امنیتی به اندروید 14 می رسد.

قیمت گوشی مقاوم موتورولا Defy 2

قیمت گوشی مقاوم Motorola Defy 2 با ۱۲ ماه پشتیبانی SOS، ۵۹۹ دلار است. قیمت Defy Satellite Link 99 دلار است.

نظر شما در مورد این گوشی مقاوم از گروه Bullitt چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا