اخبار فناوری

گوشی شیائومی ردمی نوت 12 توربو به بیرون درز کرده است

سلسله ردمی نوت 12 رسما معرفی شد. در این خانواده 4 مدل گوشی وجود دارد که از نظر مشخصات متفاوت هستند. اخیراً نفر پنجم این خانواده لو رفت. نام این دستگاه Redmi Note 12 Turbo است که ظاهرا از تراشه سری Snapdragon 7 استفاده می کند.

ردمی نوت 12 توربو

شاید باید با شک و تردید به این شایعه نگاه کنیم، اما طبق گزارش جدید Weibo، خانواده Redmi Note 12 حتی با عضو جدیدی به نام Redmi Note 12 Turbo شلوغ‌تر از قبل خواهند شد. پیش بینی می شود که این دستگاه ابتدا در چین معرفی شود، سپس برای بازار جهانی تغییر نام داده و به عنوان مثال در سبد محصولات پوکو عرضه شود.

در حال حاضر، ما فقط چند چیز در مورد دستگاه معرفی نشده می دانیم، از جمله اینکه این دستگاه دارای حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش است که برای سری Redmi Note 12 کاملاً جدید است.

گفته شده که ردمی نوت 12 توربو مانند بسیاری از نزدیکان خود، صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز و وضوح +FHD دارد. این گوشی ظاهرا بر اساس چیپست ساخته شده است اسنپدراگون 7 نسل 2 ارائه شده است که باز هم برای اولین بار در سری Redmi Note 12 اتفاق می افتد.

این گزارش با برخی مشخصات دوربین از جمله دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و دوربین سوم نامشخص ادامه دارد. البته، آن دوربین سوم به راحتی می تواند یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی باشد، درست مانند Redmi Note 12 Pro.

این گزارش همچنین ادعا می کند که گوشی جدید سری ردمی نوت 12 با باتری 5500 میلی آمپر ساعتی عرضه خواهد شد که کمی بزرگتر از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی موجود در اکثر گوشی های دیگر ردمی است. 12 حرفه ای

این تمام اطلاعاتی است که در حال حاضر داریم و منتظر اخبار بیشتری در مورد Redmi Note 12 Turbo خواهیم بود. نظر شما چیه؟ مدل توربو سری ردمی نوت 12 شما را جذب می کند؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا