اخبار فناوری

گوشی جدید هواوی با طراحی مشابه P40 Pro در دست توسعه است

اگرچه دیگر تلفن های هوشمند هواوی به اندازه گذشته محبوب نیستند؛ اما این شرکت هنوز تسلیم نشده و همچنان گوشی های جدیدی را به بازار عرضه می‌کند. هواوی به تازگی از سری P60 در کشور چین رونمایی کرد. این کمپانی اخیراً تلفن هوشمند میان رده Enjoy 60X را نیز معرفی کرده است. هم اکنون شایعاتی منتشر شده مبنی بر آنکه هواوی گوشی جدیدی را در دست توسعه دارد. گفته می‌شود که تلفن هوشمند آینده این شرکت طراحی مشابه پی ۴۰ پرو خواهد داشت.

گوشی آینده هواوی نمایشگر خمیده و فریم آلومینیومی خواهد داشت

به گفته یک منبع چینی، هواوی در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند جدیدی با ماژول دوربین مشابه P40 Pro است. پی ۴۰ پرو یکی از اولین‌ گوشی های پرچمدار این کمپانی است که پس از تحریم های ایالات متحده، معرفی شد. این تلفن هوشمند طراحی قابل توجه و دوربین قدرتمندی دارد. اما فاقد شبکه اینترنت 5G و سرویس های گوگل است.

گوشی آینده هواوی با ظاهر مشابه پی ۴۰ پرو

رندر های منتشر شده توسط یک افشاگر اطلاعات نشان می‌دهد که گوشی هوشمند آینده هواوی همان طراحی مینیمالیستی P40 Pro را تکرار خواهد کرد. این دستگاه دارای صفحه نمایش خمیده بوده و گفته می‌شود که فریم آن نیز از جنس آلومینیوم خواهد بود. پی ۴۰ پرو دارای یک پانچ هول بزرگ کپسولی شکل بود. اما این تلفن هوشمند آینده هواوی از یک پانچ هول کوچک در مرکز بالای صفحه نمایش برخوردار خواهد بود. ماژول دوربین این دستگاه طراحی مستطیلی شکلی داشته و گوشه های گردی دارد.

Huawei P40 Pro

مطابق با گزارش Gizmochina، سه لنز دوربین (شامل یک دوربین تله فوتو) در ماژول این تلفن هوشمند دیده می‌شود. در سمت راست ماژول نیز یک فلاش LED و نوشته XMAGE قرار گرفته است. متاسفانه در حال حاضر مشخصات و نام این تلفن هوشمند مشخص نیست. انتظار داریم در روزهای آینده جزئیات بیشتری درباره گوشی آینده هواوی منتشر شود.

هواوی پی ۴۰ پرو با نمایشگر چهارلبه خمیده ۹۰ هرتز، دوربین چهارگانه و کایرین ۹۹۰ 5G بدون گوگل پلی سرویس رسما معرفی شد

نظر شما چیست؟ آیا Huawei خواهد توانست با عرضه گوشی هایی جذاب، نظر کاربران را دوباره به سوی خود جلب کند؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/04/27/%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D9%87%D9%88%D8%A7%D9%88%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%85%D8%B4%D8%A7%D8%A8%D9%87-p40-pro-%D8%AF%D8%B1-%D8%AF%D8%B3%D8%AA/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا