اخبار فناوری

گوشی جدید شیائومی Redmi Note 11SE با تراشه Helio G95 و دوربین 64 مگاپیکسلی معرفی شد.

به نظر می رسد نامگذاری گیج کننده گوشی های هوشمند شیائومی و معرفی مکرر آنها با تغییر نام یک دستگاه متوقف نمی شود. جدیدترین این موارد نیز عجیب ترین آنهاست. جایی که این برند حتی به خود زحمت تغییر نام نداد و تنها با تغییر طراحی و مشخصات، گوشی ماه ها پیش را معرفی کرد. حدود سه ماه پیش این شرکت یک گوشی هوشمند عرضه کرد Redmi Note 11SE این شرکت در چین رونمایی کرد که از تراشه Dimensity 700 با صفحه نمایش LCD 90 هرتزی و دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی استفاده می کند. امروز شیائومی مدل جدید Redmi است یادداشت 11SE با طراحی و مشخصات متفاوت راهی هند شد.

شیائومی ردمی نوت 11 اس ای جدید

Redmi Note 11SE جدید از تراشه Mediatek Helio G95 استفاده می کند و با رابط کاربری MIUI 12.5 مبتنی بر اندروید 11 (اندروید دو سال پیش عرضه شد) و در سه پیکربندی حافظه: 6GB/64GB، 6GB/128GB و 8GB/128GB عرضه می شود. همچنین دارای صفحه نمایش 6.43 اینچی FullHD+ AMOLED با نرخ تجدید 60 هرتز و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 33 وات است.

شیائومی ردمی نوت 11 اس ای جدید

شیائومی ردمی نوت 11 اس ای جدید

برای عکاسی، دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی را در سوراخ نمایشگر در جلوی دستگاه خواهید دید. با ترکیب دوربین چهارگانه در پنل پشتی که شامل یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، یک سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی و دو سنسور 2 مگاپیکسلی دیگر برای کارهای سنجش ماکرو و عمق است.

از دیگر ویژگی‌های برجسته Redmi Note 11SE جدید می‌توان به پورت USB-C، اسکنر اثر انگشت جانبی و فرستنده IR اشاره کرد. این گوشی هوشمند همچنین دارای استاندارد IP53 است و دارای جک هدفون 3.5 میلی متری، بلندگوهای استریو، گواهی صوتی Hi-Res و تراشه NFC است.

اگر همه این مشخصات برای شما آشنا به نظر می رسد، به این دلیل است که Redmi Note 11SE جدید فقط یک Redmi Note 10S تغییر نام یافته است که مدتی پیش در هند عرضه شد. اگر این به اندازه کافی خنده دار نیست، باید اشاره کنیم که این شرکت بار دیگر از همان گرافیک ها و آیتم های تبلیغاتی Redmi Note 10S برای این گوشی استفاده کرده است.

چرا شیائومی یک گوشی هوشمند قدیمی را در هند راه اندازی مجدد کرد، مشخص نیست زیرا Redmi Note 10S هنوز در وب سایت رسمی این شرکت فروخته می شود و Note 11SE از طریق کانال های آنلاین به فروش می رسد. در نهایت به این رفتار شیائومی و علاقه آنها به تغییر نام گوشی هوشمند و راه اندازی مجدد آن عادت کرده ایم.

به هر حال، Redmi Note 11SE جدید از 31 آگوست در هند از طریق Mi.com و Flipkart در چهار رنگ بنفش تندر، سفید کیهانی، سایه مشکی و آبی بیفراست به فروش خواهد رسید. ضمن اینکه قیمت این گوشی به طور رسمی در تاریخ 26 آگوست اعلام خواهد شد.

شیائومی ردمی نوت 11 اس ای جدید

شیائومی ردمی نوت 11 اس ای جدید

نظر شما در مورد گوشی جدید شیائومی ردمی نوت 11 اس ای، مشخصات و طراحی آن چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا