اخبار فناوری

گوشی تاشو Oppo Find N2 Flip در یک ویدیوی کوتاه ظاهر شد

چند روز پیش شایعه ای منتشر شد مبنی بر اینکه گوشی های تاشو جدید اوپو از جمله Find N2 و Find N2 Flip در رویداد INNO Day 2022 این شرکت که قرار است در اواسط ماه جاری در چین برگزار شود، رونمایی خواهند شد. در همین حال، Find N2 Flip اولین گوشی تاشو اوپو با شکل تاشو عمودی خواهد بود. حالا یک ویدیوی جدید لو رفته توسط TechGoingطراحی پنل جلویی و پشتی گوشی Find N2 Flip را نشان می دهد.

تلفن تاشو OPPO Find N2 Flip

در ویدیوی کوتاه فاش شده، OPPO Find N2 Flip با یک صفحه نمایش تاشو با سوراخ پانچ در مرکز صفحه نمایش آن دیده می شود. گزارش‌ها تاکنون ادعا کرده‌اند که این دستگاه دارای یک پنل 6.8 اینچی تاشو E6 AMOLED است که وضوح Full HD+ و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز را ارائه می‌کند. همچنین به نظر می‌رسد در سمت راست گوشی دکمه‌های کنترل صدا و دکمه پاور وجود دارد. با حسگر اثر انگشت ادغام شده است.

با حرکت به سمت پنل پشتی، Find N2 Flip را می توان با یک پنل بزرگ OLED ثانویه که گفته می شود 3.26 اینچ است، مشاهده کرد. یک دوربین دوگانه نیز در کنار آن قرار دارد. دوربین اصلی از سنسور 50 مگاپیکسلی Sony IMX890 استفاده می کند. این دوربین دارای سنسور 8 مگاپیکسلی سونی IMX355 برای لنز اولترا واید است.

Find N2 Flip در یک قاب محافظ ضخیم در ویدیوی فاش شده قرار گرفته است، به همین دلیل طراحی لولایی آن قابل مشاهده نیست. با این حال، به نظر می رسد یک سوراخ بلندگو و یک پورت USB-C در پایین گوشی وجود دارد.

Find N2 Flip احتمالا دارای چیپست Dimensity 9000 و باتری 4300 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 44 واتی است. این دستگاه با اندروید 13 از پیش نصب شده و ColorOS 13 را اجرا می کند. در نهایت، انتظار می رود گوشی آینده Oppo تاشو در رنگ مشکی عرضه شود. سفید و بنفش.

نظر شما در مورد Find N2 Flip چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا